Serdecznie proszę o przetłumacznie

Temat przeniesiony do archwium.
Witam, potrzebuję i proszę o przetłumaczenie tego tekstu

'
Station Handling

Aufgabe: Kennenlernen von logischen Verknüpfungen

Lernziel:
Wenn Du diese Aufgabe bearbeitet hast
- kannst Du die wichtigsten logischen Verknüpfungen
- kannst Du Logikprogramme mit Logischen Verknüpfen lösen
- kannst Du einfache Steueraufgaben mit Logischen Verknüpfen lösen

Problemstellung
Logische Verknüpfungen sind eine wichtige Grundlage der Steuerungstechnik. Im Logikmodul von FluidSIM werden Ein und Ausgänge mit logischen Verknüpfungen verbunden. In dieser Aufgabe werden die wichtigsten logischen Verknüpfungen erarbeitet

Arbeitsauftrag

1. Übertrage die folgenden Logikschaltungen in FluidSim und untersuche das Verhalten der Schaltung, indem Du die Eingangskanäle I1 bis I3 durch Anklicken auf den Zustand High setzt. Fülle die Wahrheitstabelle aus. Gib ein jeweils ein Beispiel für eine Steurungsaufgabe an, die mit dieser logischen Verknüpfung gelöst werden kann.
2. Erstelle die nachfolgend dargestellte Logikschaltung in FluidSim teste das Verhalten und beschreibe es. Für welche Steuerungsaufgabe kann dieses sogenannte Selbsthalteglied benutzt werden?
3. Erstelle in FluidSIM die nachfolgend abgebildete Schaltung.
Öffne das Logikmodul und erstelle ein Programm mit folgende Eingenschaften:
-Die Lampe P1 soll leuchten, wenn beide Taster S1 und S1 gedrückt wurden
(und auch leuchten, nachdem Taster S1 und S2 wieder gelöst wurden)
-Die Lampe soll verlöschen, wenn Taster S3 oder S4 betätigt wurden.
4. Erweitere die Schaltung so, dass anstelle der Lampe ein doppeltwirkender Zylinder ein und ausfährt.

Arbeitshilfen
- Theoriebuch

strona 2
1. Übertrage die folgenden Logikschaltungen in FluidSim und untersuche das Verhalten der Schaltung indem Du die Eingangskanäle I1 bis I3 durch Anklicken aufe den Zustand High setzt. Fülle die Wahrheitstabelle aus. Gib ein jeweils ein Beispiel für eine Steuerungsaufgabe an die mit dieser logischen Verknüpfung gelöst werden kann

Beispiel für eine Steuerungsaufgabe:


Biespiel für eine Steuerungsaufgabe:

strona 3

Beispiel für eine Steuerungsaufgabe

Beispiel für eine Steuerungsaufgabe

strona 4

2. Erstelle die nachfolgend dargestellte Logikschaltung in FluidSim teste das Verhalten und beschreibe es. Für welche Beispiel für eine Steuerungsaufgabe kann dieses sogenannte Selbsthalteglied benutzt werden?

strona 5

3. Erstelle in FluidSIM die nachfolgend abgebildete Schaltung:


- Öffne das Logikmodul und erstelle ein Programm mit folgende Eigenschaften:

- Die Lampe P1 soll leuchten wenn beide Taster S1 und S2 gedrückt wurden (und auch leuchten nachdem Taster S1 und S2 wieder gelöst wurden)

- Die Lampe soll verlöschen wenn Taster S3 oder S4 betätigt wurden

strona 6

4. Erweitere die Schaltung so dass anstelle der Lampe ein doppeltwirkender Zylinder ein und ausfährt '


jest to dośc trudny tekst ponieważ techniczny. Ale będę bardzo wdzięczny za przetłumaczenie go
Witam, potrzebuję i proszę o przetłumaczenie tego tekstu


Station Handling
Stacja Hanling(owa)
Zadanie : zapoznaj się z logicznymi połączeniami (Złączami, Sprzężeniami)

Cel Nauki

Jeżeli rozwiążesz te zadania (dosłownie opracujesz)
- poznasz najważniejsze logiczne złącza
- bądziesz mógł programy logiczne wraz z logicznymi sprzężeniami rozwiązywać.
-będziesz mógł proste zadania sterownicze z logicznymi sprzężeniami rozwiązywać

postawienie problemu.(określenie problemu)
Sprzężenia logiczen są ważną podstawą w technice sterowanie. W logicznych modelach FluidSIM Wejścia i wyjścia są związane z logicznymi sprzężeniami. W tym zadaniu są najważniejsze logiczne sprzężenia opracowane (wypracowane, pokazane)

Zlecenie albo zadanie albo polecenie do pracy.
1. przenieś następujące sprzężenia (połączenia) logiczen w FluidSim i zbadaj (zanalizuj) zachowanie się tych połączeń, tak, żeby kanały wejściowe I1 bis I3 poprzez naciśnięcie zostały ustawione w stan High. Wypełni tabelę Prawdy (tabelę przebiegu?, matryx? Tabelę naniesień?, nie mam pojęcia – to pewnie coś takiego : …. http://www.itwissen.info/bilder-klein/wahrheitstabelle-eines-d-flipflops.png . Podaj wszędzie Przykład dla jakiegoś zadania sterowniczego, które mogłoby być rozwiązane za pomocą tych logicznych sprzężeń rozwiązane..
2. Zrób w FluidSIM następujęco (przedstawione) logiczne sprzężenie , stestuj zachowanie się tego sprzężenia i opisz je.
Do jakich zadań sterowniczych można ten tzw. (u nie mam pojęcia co to jest Selbsthalteglied
(amoutrzymujęce(albosamosterujące ) się ogniwo self connecting link?) samosterujące się ogniwo użwyać.

3. Skonstruj w FluidSim przedstawione Sprzężenie. Otwórz ten model logiczny i stwórz Program o następujących właściwościach: Lampa P1 musi się świecić, kiedy naciska się jednocześnie klawisz S1 i S1
(i powinna się dalej świecić kiedy obydwa klawisze nie będą dalej naciskane)
-Lampa ma się wyłączyć kiedy klawisz S3 i S2 albo S4 będź użyta – naciśnięte.
4. Rozszeż połączenie (sprzężenie) tak, że zamiast lampy będzie wyłaniał się i chował sie podwójnie działający cylinder.
Ha,ha,ha --- myślę że dotłumaczysz sobie – ja nie mam pojęcia o co tu chodzi.

Pomoc do pracy
Książka teoretyczna.
1. przenieś następujące sprzężenia (połączenia) logiczen w FluidSim i zbadaj (zanalizuj) zachowanie się tych połączeń, tak, żeby kanały wejściowe I1 bis I3 poprzez naciśnięcie zostały ustawione w stan High. Wypełni tabelę Prawdy (tabelę przebiegu?, matryx? Tabelę naniesień?, nie mam pojęcia – to pewnie coś takiego : …. http://www.itwissen.info/bilder-klein/wahrheitstabelle-eines-d-flipflops.png . Podaj wszędzie Przykład dla jakiegoś zadania sterowniczego, które mogłoby być rozwiązane za pomocą tych logicznych sprzężeń rozwiązane..

Przykład na zadanie Sterowania.
Przykład na zadanie Sterowania.
strona 3
Przykład na zadanie Sterowania.
Przykład na zadanie Sterowania


strona 4

2. Stwórz przedstawione sprzężenie logiczen w FluidSIM, stestuj (sprawdź) jego zachowanie i opisz to.. Podaj przykład do jakiego zadania sterowniczego może być ten tzw. Selbshalteglied (ogniwo samotrzymające się) użyte.
strona 5

3. Stwórz w FluidSIM następujące sprzeężenie.
Otwórz model Logiczny i stwórz Program o następujących właściwościach.
Lampa P1 powinna się świecić gdy będą jednocześnie naciśnięte obydwa klawisze S1 i S2 (powinna się świecić też gdy te klawisze S1, S2 nie będą dłużej naciskane)
Lampa powinna zgasnąć, gdy klawisz S3 albo S4 bądą użyte.
urden

strona 6

4. Rozszerz to Sprzężenie tak , że zamiast lampy wyjedzie , wysunie sią i schowa się sporwrotem .podwujnie dzałający zylinder .

yo – te techniczne określenia to nie moja silna strona – ale myślę, że pomogłem Tobie chociaż w części i będziesz mógł coś z tym zrobić.

Pozdrowienia. A.
Was zum Teufel?

 »

Pomoc językowa - tłumaczenia