PILNE!!! BARDZO PROSZĘ!!!

Temat przeniesiony do archwium.
Uczniowie przekształcają zdania używając celownika.

Uczniowie zaznaczają w zadaniu, który fragment czytanki odnosi się do którego zdania.


Uczniowie muszą w przeciągu 5 minut zapamiętać jak najwięcej nazw przyborów szkolnych - rzeczowników z rodzajnikami.

Dwie minuty pozniej uczniowie dostaja koperty z ilustacjami i nazwami przyborów. Uczniowie dopasowuja nazwy do ilustacji i sprawdzaja w podręczniku czy zrobili to dobrze.

Uzcniowie zamykaja teraz książki i dziela sie na grupy. Każda grupa zapisuje na kartkach wszystkie zapamiętane rzeczowniki. Za każdy poprawnie napisany rzeczownik z rodzajnikiem - 1 punkt. Wygrywa grupa z największą liczba punktów.


Jest to ktos w stanie przetlumaczyc??? zalezy mi na czasie.. Mi to zajmie troszku a na wtorek mam oddac...:) Slicznie prosze:)
Ponawiam prośbę.. :)
najpierw przetlumacz te zdania na niemiecki i pozniej mozesz ponownie poprosic o sprawdzenie
Die Schüler müssen durch 5 Minuten zapamiętać wie am meisten die Namen der Schulsachen – Substantiven mit Artikeln.

Zwei Minuten später die Schuler bekommen die Bilder mit Schulsachen.
Die Schüler stellen der Namen an der Bilder zusammen und prüfen in ihre Bücher, ob sie das gut gemacht haben.

Die Schüler schließen jetzt die Bücher und teilen sich auf der Gruppen. Jede Gruppe notiert an der Kärtchen alle zapamiętane Substantiven. Für die jede richtige geschreibene Subsantiv mit Artikeln – 1 Punkt. Gewinnt die Gruppe mit der größten Anzahl von Punkten.
Uczniowie zaznaczają w zadaniu fragmenty czytanki.
Die Schüler markieren in der Aufgabe die Passagen von Lesetext.

Sprawdzi teraz ktoś? :))))))))
Nie poganiaj tak! Spałaś dostatecznie długo. Bohaterowie są zmęczeni. Spójrz na budowę zdania po niemiecku. Przemyśl na spoko. Specjalnie się przyszła Pani Profesor nie wysila.
No cicho już:D Bohaterowie gdzie jesteście?:D kapeczke tylko sprawdźcie :)
My jesteśmy bardzo cicho. Sprawdziliśmy już dawno. Do kitu! Czekamy jedynie auf deine Besinnung. Poza mną i jeszcze dwoma bohaterami - nikt ci po prostu nie potrafi pomóc, bo czeka na odrobienie lekcji. Smutna rzeczywistość. Jęczenie wcale ci nie pomoże, Pani Psorko...
Die Schüler müssen innerhalb von fünf Minuten die meisten Schulsachen benennen können - Substantive mit Artikeln.

Zwei Minuten später bekommen die Schüler Bilder der Schulsachen. Die Schüler verbinden die Namen mit den Bildern und prüfen im Buch, ob sie das richtig gemacht haben.

Die Schüler schließen jetzt die Bücher und teilen sich in Gruppen. Jede Gruppe schreibt auf Kärtchen alle Substantive, an die sie sich erinnert hat. Für jedes richtige Substantiv mit Artikel - 1 Punkt. Es gewinnt die Gruppe mit der höchsten Punktzahl.

Die Schüler markieren in der Aufgabe die Lesetextpassagen.

podpis: kein Held
dziekuje Mokotov za poświęconą uwagę! :)

bongo-bongo baja bongo idz prostuj banany do dzungli :D pzdr
Wiedziałem, że się tak skończy...Masz po prostu odrobione lekcje, a i tak nie wiesz dlaczego tak ma być. Odrobiono za ciebie, żebyś wreszcie dała spokój. A to nie jest twój ostatni konspekt. Do zobaczenia ni za długo! Mokotow pisze się przez "w". Nawet tego nie potrafisz? Szacunek do nicka musi, niestety, być... Apropos banany: mniam-mniam!
joł! xD
Dzielny Mokotow! Muszę przyznać, że długo wytrzymałeś! Nareszcie mogłeś za kogoś odrobić lekcje. Und Voodoo-Kinder tanzen wieder um dich herum. Hut ab!
I ktoś taki, kto konspektu nie potrafi zrobić po niemiecku zostanie nauczycielem/lką - porażka na całej linii.
Für polnische "Verhältnisse", was willst du mehr?
Polen ist ja gut, oder? Qualität! Japanese, bleib du lieber bei deinen Schluchtensch..ßer und spiele keinen Guru mehr. Ist langweilig! Mache lieber Konjugationsübungen mit den behinderten Voodoo-Child´s.
Beispiel:
ich habe gemacht
du habest gemachtest
er/sie/es habend gemachestt...
Sie werden begeistert sein! Nur von dir! Juchhuuuuuuu!
Du wirst ja ein Loser bleiben, egal in welchem Forum du bist!
Du hast hier ja noch nichts Produktives getan, und schon so ein Maul! ;) Huhu!
Geh zurück zum DEP. Da bist du gut aufgehoben!
To nie są konspekty!!! tylko arkusze hospitacyjne! nie chciało mi się myśleć nad tłumaczeniem i dlatego napisałam na forum! konspekt a tłumaczenie?? co to ma do rzeczy . Pff.
proste, tu chodzi o poziom wiedzy, a jest on żałosny.

Co w przyszłości słaby nauczyciel może nauczyć i w jaki sposób?
Taki nauczyciel sam potrzebuje pomocy, a bierze się za nauczanie.
Później biorą się słabi uczniowie, itd.

Pytanie tylko do czego nadają się później tacy nauczyciele? Chyba do d..y!
Zdziwienie moje polegało tylko na tym, że ja jako uczeń gimnazjum dałbym sobie spokojnie (pewnie z wieloma błędami) radę i jestem zdumiony poziomem wiedzy tej pani! Chociaż odkąd nauczyciele języka angielskiego po turbo-college'u zaczeli uczyć w mojej szkole - to juz chyba żaden poziom (wiedzy o/- języku/a) nie może mnie zażenować. :)
Ja miałem raz "przyjemność" być uczony przez podobną panią.
Strata czasu.
Zajęcia zacząłem prowadzić z kilkoma osobami, a ona tylko się przyglądała.

A później chodzi taka "Pani Profesor" po szkole i wyżywa się na lekcjach na uczniach, którzy często posiadają większą wiedzę niż ona.
Wyrzucić takich nauczycieli, tylko że nawet rowu nie potrafią prosto wykopać, więc szkoła to dla nich przechowalnia.
Moim zdaniem, to nie nauczyciele sa winni. Pytanie sie nasuwa: ktora uczelnia ksztalci takich nauczycieli? Pozamykac, zlikwidowac, zrownac z ziemia!
SAMI BOHATERZY JAK ZWYKLE.
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie