prosze! o przetłumaczenie krótkiego listo (przeprowadzka)

Temat przeniesiony do archwium.
Witaj Robercie!
Wiesz dawno nie pisałam ponieważ była bardzo zabiegana z powodu przeprowadzki którą miałam 5dni temu. Musiałam się wyprowadzić z starego mieszkania ponieważ opłaty były za wysokie. Było mi bardzo ciężko znaleźć nowe mieszkanie ponieważ szukałam mieszkania w centrum a tam mieszkania są drogi, a po drugi ciężko znaleźć zadbane i tanie mieszkanie w centrum. Przeprowadzka nie była tak trudna jak znalezienie mieszkania pomógł mi w niej dobry kolega. Brakuje mi jeszcze szafki i biurka ale to kwestia czasu. Zapraszam cie do mojego nowego mieszkanie.
Pozdrowienia!
pisz po niemiecku! Nie mam czasu na tłumaczenie: dlaczego.
Begrüß Robert! Du weißt vor langer Zeit kein ich schrieb weil sie sehr geschäftig vor Grund des Umzuges den ich der 5 Tage hatte war. Ich musste von der alten Wohnung ausziehen weil Gebühren zu hoch waren. Es war mir sehr schwer die neu gekauft Wohnung finden weil ich suchte in der Mitte zu wohnen aber dort zu wohnen die Wege sind, und nach der der_Zweite schwer die gepflegte und billige Wohnung in der Mitte finden. Der Umzug war nicht so schwierig jak die Wohnung zu finden hat mir in ihr geholfen der gute Freund. Er fehlt mir noch die Schränke und die Schreibtische aber das die Frage der Zeit. Ich lade ein cie zu meines neu die Wohnung. Die Begrüßungen!

« 

Nauka języka

»

Pomoc językowa - Sprawdzenie