Opis wakacji w czasie przeszłym perfect

Temat przeniesiony do archwium.
Witam wszystkich. Muszę napisać opis wakacji w czasie przeszłym perfect, jednak nie radzę sobie z tym. Napisałam co nieco, ale czuję, że jest tam dużo źle. Byłabym wdzięczna, gdyby ktoś poprawił moje błędy i spróbował wytłumaczyć mi to. Jestem dopiero uczniem 3 gimnazjum.

Meine Sommerferien habe ich schön verbracht. Ich bin mit meine Family ans Meer gewesen. Ich bin dort ein Woche gewesen. Die ganze Zeit war es warm und die Sonne scheint. Ich bin oft zum Strand und sonnenbade ich geht. War sehr schön. Ich bin in Lager ins Gebirge mit meine Freundin gewesen.Ich bin dort acht Tage gewesen. Wir viel besucht. Das Wetter es war nicht schön aber der Lager war erfolgreich. Ich bin nach Hause am 4 August zurückgekommen. Ich habe viel neue Bekannte kennen gelernt. Rest Sommerferien habe ich zu Hause verbracht. Ich bin viel mit dem Fahrrad gefahren. Am 28 August ich bin in Konzerte mit meine Freunde und meine Family verbracht. Wir singen und tanzen. Diese Sommerferien habe ich sehr good.
Przestań. Przecież nic nie napisałaś sama lecz przepuściłaś przez Gugla i się tłumaczysz. mit meine Family
Diese Sommerferien habe ich sehr good.
Ja guglego nie poprawiam. Przeczytaj to jeszcze kilka razy, popraw podstawowe błędy. Skoncentruj się na jakimś jednym wspólnym czasie w każdym zdaniu. Może wtedy pogadamy?
W googlach nic nie robiłam. Bo tam według mnie źle jest. No ale ok.
No, to w innym translatorze, który na Familie mówi "Family". A może ty sama to wymyśliłaś?
Napisz lepiej także twoją polską wersję, to możemy porównać. Einverstanden?
btw. wiesz, co mi podpada? Za dużo się bronisz i tłumaczysz. To przecież proste, niemieckie zadanie.
edytowany przez zochama: 30 sie 2011
A tak głupio wychodzi, bo zawsze się tak tłumacze i bez powodu ;/
Moja polska wersja: