Podanie o pracę po niemiecku

Temat przeniesiony do archwium.
Witajcie,
jestem w trakcie pisania podania o pracę do niemieckiej firmy, a jako że niemieckiego nie uczę się już od pewnego czasu, pomyślałem że zwrócę się o pomoc forum tego typu. Bardzo proszę o sprawdzenie tego co już udało mi się wyskrobać, i ewentualną pomoc w dopisaniu tego co brakuje :)
Dodam że oprócz mojej własnej wiedzy pomagał mi translator google więc mogą się pojawić jakieś błahe blędy.

Oto jak chciałbym żeby było (nie jest to kompletne, potrzebuje jedynie tych zdań):

Cytat:
"Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie w Państwa firmie w elektryka.
Jestem studentem Politechniki Świętokrzyskiej na kierunku elektrotechnika.
Praca w firmie blablabla jest zgodna z moimi zainteresowaniami, kierunkiem obranych przeze mnie studiów oraz moimi planami zawodowymi. Ponadto praca w Niemczech będzie dla mnie okazją do zwiększenia mojej znajomości obcego języka, którego uczę się od trzech lat."

A to jest to co udało mi się już napisać:

Cytat:
"Bewerbung
Ich bewerbe mich um die Stelle in Ihrer Firma als....
Die Arbait in (nazwa firmy) entspricht meinen Interessen, beruflichen Pläne und der Richtung meines Studiums.
Darüber hinaus arbeiten in Deutschland ist eine Chance für mich zu das Wissen in einer Fremdsprache verbessern."

Jak widać brakuje zdania o tym że jestem studentem.

Proszę speców o pomoc :)
Ich bin ein Student.
Nie pisz bzdur (kit wciskać możesz w Polsce)!
Ważne jest:
- doświadczenie zawodowe
- uprawnienia (jak masz SEP to napisz, bo to ważne)
- odbyte kursy
- ewentualnie referencje
Mr_T dziękuję za troskę, ale nie potrzebuję pomocy w kwestii którą ty poruszyłeś, jak zresztą zaznaczyłęm to jest tylko fragment. Ja potrzebuje jedynie korekty tego co już jest napisane w języku którego nie znam znakomicie :)
... bo to praca domowa na kursie. Kapischtschi?