pomocy!!! umorzenie mandatu po niemiecku

Temat przeniesiony do archwium.
Witam chciałabym was prosić o pomoc w napisaniu wniosku o umorzenie mandatu.
Dodam że jestem zielona jeżeli chodzi o język niemiecki więc dlatego ten wątek. a teraz przejde do treści takiego wniosku.
Wniosek o umorzenie mandatu
Chciałbym złożyć wniosek o odwołanie się od zapłaconego mandatu z dn. 30.10.2012 na kwotę 500 Euro.
Dnia 21.02.2014r zatrzymały mnie Zolle i kazali zapłacić wyżej wymieniony mandat. Zapłaciłem od razu razem z odsetkami 529,55 euro. Okazało się że dnia 30.10.2012r nie jechałem autem tylko mój kierowca. Nie zatrzymała go żadna policja, ani urząd celny, czy tez inne służby. Nie dostał on żandego mandatu, na mój adres nie przyszło nic pocztą. Nie wiem dlaczego musiałem zapłacić ten mandat oraz jakie auto obejmował ten mandat. Proszę o umorzenie tego mandatu oraz zwrot zapłaconej kwoty w wysokości 529.55 euro.
Do wniosku dołączam ksero mandatu zapłaconego dnia 21.02.2014.

To by było na tyle, jezeli ktoś przetłumaczy mi choć jedno zdanie bedę bardzo wdzięczna. Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc.
robisz sobie fajne jaja
może i jaja ale prawdziwe :) a tak na serio muszę napisać jakiekolwiek odwołanie bo nawet nie wiem za co ten mandat i liczę że przyślą mi pismo z wytłumaczeniem.
gosiaczku, tutejsze forum jest czyste. Tu nie ma co sprzątać. Tu można jeść z podłogi!
Hehe, widzę tą czytość. Toś mnie rozbawił tak na początek dnia. ;)
Cytat: agniecha_83
może i jaja ale prawdziwe :) a tak na serio muszę napisać jakiekolwiek odwołanie bo nawet nie wiem za co ten mandat i liczę że przyślą mi pismo z wytłumaczeniem.
Toś, sobie poradził z policiantami jak ci wlepiali mandat, a nie umiesz wyklepać jednego zdania w tym języku? Wybacz, ale to podejrzanie na pierwszy rzut oka wygląda, już nawet nie wgłębiając się wewnątrz.
Piękny dzień. Die Sonne scheint, tra-la-la...
A, tam. Pochmurno jest. Zaraz pora wstawać, filma włańczać -i odrazu, to słoneczko Twoje mi się udzieli. ;p