pomoc z tłumaczeniem

Temat przeniesiony do archwium.
moglby mi ktos pomuc z przetlumaczeniem tego na niemiecki :D w sumie potrzebuje na jutro wiec plz (zgóry dzieki jak ktos mi pomoze):
wakacje spedzilem w domu i w pławniowicach razem z kolegami.W lipcu chodzilem na basen, gralem w piłke i ogladalem telewizje. 15lipca pojechalem na 1dniową wycieczke do Zakopanego.Były tam piękne widoki, które szło podziwiac dzieku dobrej pogodzie.20lipca razem z kolegami wybralismy sie do pławniowic nad jezioro.Mieszkalismy w kampingu. Codziennie kompalem sie w jeziorze,oplałem sie, czasami chodzilem na spacer.30lipca poszedlem na urodziny do kolegi.W sierpniu razem z rodzicami jechalismy nad jezioro albo chodzilem z kolegami na dwor.
Czasami pomagalem mamie w pracach domowych. Ogólnie wakacje uważam za bardzo udane.
Meine Sommerferien habe ich vorwiegend zu Hause und in Plawniowice mit meinen Freunden verbracht. Anfang Juli war ich oft in einer Schwimmhalle, ich habe mit meinen Freunden Fußball gespielt und ich saß vor dem Fernseher. Am 15. Juli war ich auf einer eintägigen Reise i Zakopane. Dort gab es wunderschöne Ausblicke, die man dank gutem Wetter bewundern konnte. Am 20. Juli bin ich mit meinen Freunden nach Plawniowice an einen See gefahren. Wir wohnten auf einem Campingplatz. Ich war jeden Tag schwimmen, mich sonnen und manchmal war ich einfach nur spazieren. Am 30. Juli war ich bei meinem Kumpel (Freund) zum Geburtstag. Im August war ich (zusammen) mit meinen Eltern oft am See oder ich war mit meinen Freunden unterwegs. Manchmal habe ich meiner Mutter (Mama) bei den Hausarbeiten geholfen. Im Allgemeinen finde ich die Sommerferien für gelungen.

Grüße
Lisa
heh nie znam się na tym niestety