JUTRO KLASÓWA POMÓŻCIE PRZETŁUMACZYĆ TRZY ZDANIA!!

Temat przeniesiony do archwium.
WIĘC TAK: MUSZE PRZETŁUMACZYĆ PONIŻSZE ZDANIA:

1.W MOIM CZASIE WOLNYM , KYÓREGO MAM RACZEJ DUŻO PRZEWAŻNIE SPĘDZAM GO PRZY KOMPUTERZE LUB Z PRZYJACIÓŁMI ALBO GRAM Z KUMPLAMI W KOSZA. TAK SPĘDZAM NAJCZĘŚCIEJ MÓJ WOLNY CZAS.

2.MOJE ZAINTERESOWANIA SĄ DOŚĆ OBSZERNE WIĘC NAPISZE TYLKO NIEKTÓRE Z NICH WIĘC:
-INTERESUJE MNIE NAJBARDZIEJ KOMPUTER TO JEST NIESAMOWITE CO ON POTRAFI , A POZATYM INTERESUJE SIĘ SPORTEM I ELEKTRONIKĄ

3.LUBIĘ BARDZO GRAĆ W KOSZYKÓWKĘ Z KUMPLAMI I GRAĆ NA KOMPUTERZE, A NIE CHĘTNIE GRAM W SIATKÓWKĘ I KRĘGLE
In meiner Freizeit, der ich zimlich viel habe, sitze ich meistens am Computer, treffe meine Freunde oder spiele mit meinen Kammeraden Bastekball. So verbringe ich meistens die Freizeit.
2. Meine Interessen sind zimlich umfangreich, deshalb nenne ich nur einige, also..
Ich interessiere mich besonders fur Computer; es ist ausergewöhnlich ,was es sich damit machen lässt.Ausserdem interessiere ich mich für Sport und Elektronik.
3.Ich mag sehr mit meinen Kollegen Baskettball spielen, Computer spielen und nicht besonders gern spiele ich Volleyball und Bowlsspiel.

»

Pomoc językowa