RYSUNEK 1
Na rysunku nr 1 widać młodych ludzi. Są to dwie dziewczyny i dwóch chłopców. Moim zdaniem są to przyjaciele. Wszyscy mają dżinsy i T-shirty. Troje biegnie, a jeden z nich robi "gwiazdę". Są na plaży. Niebo jest zachmurzone, ale jasne. Wieje lekki wiatr, dlatego na morzu są małe fale. Dzień jest słoneczny. Wszyscy są radośni i śmieją się. Widać, że dobrze bawią.
Auf dem ersten Bild gibt es jungen Leuten. Das sind 2 Madels und 2 Jungs. Ich glaube die sind eine Freundenclique. Alle haben Jeans und T-shirts an. Die drei laufen und der eine macht einen Stern (?). Die sind auf nem Strand. Der Himmel ist mit den Wolken bedeckt, trotzdem aber ist es ad ziemlich hell. Es weht n bissel, deswegen gibt es Wellen auf dem Meeresspiegel. Der Tag ist sonnig (to w koncu juz nie wiem wolkig czy sonnig). Alle sind froh und lacheln. Die ahben ne gute Laune
RYSUNEK 2
Na drugim rysunku widać ulicę zalaną wodą. Samochody i domy są pod wodą. Na środku jest łódka. Ratownik ewakuuje ludzi w bezpieczne miejsce. Ludzie są ubrani w kurtki, a służby ratownicze maja specjalne oznakowanie. Moim zdaniem jest to wczesna wiosna, ponieważ widać zielone drzewa. Śnieg się roztopił, dlatego jest powódź.
Auf dem zweiten bild kann ich eine Strasse wahrend der Uberschwemmung sehen. Autos und Hauser sind unter dem Wasser. In der mitte gibt es einen Kahn. Ein Retter bringt den Leuten in einen ungefahrlichen Ort hin. Die Menschen ham Jacken an und die Rettungsdienst ist speziell gezeichnet. Ich glaube es ist Fruhling, weil es da gruene Baume sichtbar sind. Schnee ist geschmolzen, deswegen gibt es Hochwasser.
RYSUNEK 3
Na rysunku trzecim jest tylko jedna osoba. Jest to dziewczyna. Stoi na plaży. W oddali widać morze i niebieskie niebo. Dziewczyna ubrana jest w gruby sweter, koszulę w kratę oraz dżinsy. Ma ciemne i rozpuszczone włosy. Wieje lekki wiatr. Słońce nie świeci. Dziewczyna jest smutna i zamyślona. Moim zdaniem ma jakiś problem i myśli jak go rozwiązać.
Auf dem dritten Bild gibt es nur eine Person. Das ist ein Madel. Die steht auf nem Strand. Meer und der blaue Himmel sind etwa entfernt. Das Madchen hat den waremn Puli karierten Hemd und Jeans an. Die hat offenes dunkles Haar. Es weht leicht. Die sonne scheint. Das Madel ist traurig und etwa gedankenverloren. Meiner Meinung nach die hat n Problem und muss es loesen.
no i co przydaje sie jeszcze an cos w takim stanei ?:D