Prosze o sprawdzenie.

Temat przeniesiony do archwium.
Prosze o sprawdzenie opisu drogi mam nadzieje ze chociaz raz cos dobrze zrobilam.. podobno ;>

Du musst in die Drukarska-Straße entlang gehen. An der ersten Kreuzung gehet du rechts. Dann gehst du geradeaus zur Kreuzung. Also, neben die Akademie biegst du rechts ein. Danach gehst du geradeaus und bigst du rechts in der Dyrekcyjna-Straße ein. An der Kreuzung gehst du links und dann biegst du rechts ein. Die Bahnhof ist auf der linken Seite.
Du musst die ulica (:-) Drukarska entlang gehen. An der ersten Kreuzung gehst du rechts. Dann gehst du geradeaus zur Kreuzung. Dann biegst du neben der Akademie rechts ein. Danach gehst du geradeaus und biegst rechts in die ulica Dyrekcyjna ein. An der Kreuzung gehst du links und dann biegst du rechts ab. Der Bahnhof ist auf der linken Seite.
Dyrekcyjna? Bahnhof za skrzyzowaniem? Wrocław :D
das habe ich mir schon so gedacht:)
meine Stadt mein Bezirk meine Gegend meine Welt meine Straße mein Zuhause mein Blocke=D
A widze ze ktos tu jest tez z Wroclawia :D aa ale mam jeszcze pytanko bo czegos tu nie rozumiem dlaczego ma byc in die Dyrekcyjna skoro in laczy sie chyba z Dativem wiec die w Dativ to der ?? Ktos mi to wytlumaczy?? hehe..wiem ze to proste ale ja jestem laikiem..:/ i nie wiem. Dzinx za poprawki.
laczy sie i z dativem i z akkusativem

z dativem - jesli to jest statyka (czli: gdzie?)
z akkusativem - ruch (czyli: dokąd?)

z Wrocka jest King, ja jestem z okolic :)
genau roberciq mein Homey=D
oka alles klar :D Dzieki..
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa

»

Życie, praca, nauka