Błagam! Koniec semestru lada chwila a ja mam kieską sytuacje. to moja jedyna szansa.
Mam przetłumaczyć dialog, który już przetłumaczyłam oprócz dwóch zdań pomożcie, oto one:
-Dlaczego ten szkielet ma 3 nogi?
-Wychowawczyni zawse mówiła, żebyśmy używali więcej wyobraźni.
następnie jest tekst o mojej klasie. Tu proszę o poprawę błędów:
Ja chodzę do klasy IIb. Moja klasa składa się z uczniów ambitnych i zdolnych. Oczywiście jest kilka wyjątków. Moja klasa świetnie się dogaduje, pomimo podziału na kilka mniejszych grup. Często rozmawaiamy i pomagamy sobie w lekcjach. Naszą wyhowawczynią jest pani Małgorzata Indor-Koronkiewicz, która jest nauczycielką języka polskiego. często wyjeżdżamy na wycieczki szkolne i chodzimy na dyskoteki.Zdarzaja się też kłótnie, ale wiemy co to uczciwość i wsparcie.
Ich besuche nach Klasse IIb. Meine Klasse zusammenklapen mit Schuler herausfordernd und begabt. natürlich ist einige Ausnahme.Meine Klasse herrlich sich verständigen, ungeachtet Teilung an einige Gruppe. Often Wie sich unterhalten und helfen. Euern Erzieherin ist Małgorzata Indor-Koronkiewicz, welche sich Lehrer polnisch.often Fahren auf Klassenfahrt und gehen auf die Disco. geschehen ebenfalls Auseinandersetzung, aber Wir wissen wie dies
Ehrlichkeit und Unterstützung.
To ten tekst i jeszcze zostały pytania i odpowiedzi:
1Welche Schule basuchst du?
1Ich besuche Gymnasium nr 2 in Łowicz.
2Wie viele Madchen und Jungen sind in der Klasse.
2. In meine Klasse ist dreizehn (13) Madchen und dreizehn Jungen.
3Was unterrichtet eure Klassenlehrerin?
3Euer Klasenlehrerin ist Małgorzata Indor-Koronkiewicz.
4Wie ist sie?
4.Sie ist Lehrerpolnisch.
5.Wie fuhlst du dich in deiner Klasse, hast du viele Freunde\? (co znaczy to pytanie bo nie wiem czy napisałam odpowiedz z jakimkolwiek sensem)
5Ich habe viele Freunde.
Dziękuje z góry, wszystkie uwagi z chęcią przeczytam i zapami etam na przyszłość. Błagam pomóżcie. chcę wreszcie zrozumieć ten język.