Prosze o pomoc

Temat przeniesiony do archwium.
Bardzo prosze o przetlumaczenie tych zdan, bardzo mi na tym zalezy.
dziekuje i pozdrawiam

1.Po liceum chce zdac mature, a pozniej pojde na studia o kierunku turystyka.
2.Chce studiowac na uniwersytecie szczecińskim turystyke i rekreacje
3.Gdy ukończę studia chce pracowac jako celnik na granicy, stewardessa, pilot wycieczek lub pracownik biura podrózy
4. Jako stewardessa będę pomagac pasażerom i
5.Stewardessa nie ma określonych godzin pracy, zalezy to od godziny lotu i do jakiego kraju leci.
6. tak, stewardesa może pracowac w weekend
7. na początku stewardessa zarabia 2500 tys, ale szybko to rosnie i srednio wychodzi 6 tys
8.W tej pracy podoba mi się to, ze mam kontakt z ludzmi i mogę duzo podróżować
9.wadą tego zawodu jest nieregularny tryb pracy i to, ze duzo czasu spedza się poza domem, zaleta jest to ze duzo podrozuje.
1. Nach dem Gymnasium möchte ich mein Abitur bestehen und danach Touristik studieren.
2. Touristik möchte ich gerne auf der Stettiner Universität studieren.
3.Wenn ich mein Studium abgeschlossen habe würde ich gerne als Zollbeamter, Stewardesse, Reiseleiter oder als Angestellter in einem Reisebüro arbeiten.
4.Als Stewardesse würde ich den Passagieren behilflich sein.
5.Eine Stewardesse hat keine festen Arbeitszeiten. Wie lange eine Stewardesse arbeitet kommt auf die Dauer des Fluges an auf dem Sie eingeteilt ist.
6.Ja, eine Stewardesse kann am Wochenende arbeiten.
7.Am anfgang verdient eine Stewardesse ca. 2500 Pln im Monat aber schnell steigt der Verdienst auf durchschnittlich 6000 Pln Monatlich.
8.An diesem Beruf gefällt mir am meisten das ich Kontakt mit Menschen habe und das ich viel herumreisen kann.
9.Die Nachteile an dieser Arbeit sind die unregelmässigen Arbeitszeiten und das man lange weg von zuhause ist aber im gegenzug kommt man viel herum.

Gruss Kuba

« 

Pomoc językowa

»

Pomoc językowa