qrde znowu sie opisalam i wszystko sie skasowalo no ale coz musze napisac jeszcze raz ehhhhhhhhhhh. tyle pracy qrrrrrr.... no nic pisze i prosze o przetlumaczenie chodzi mi o meil do kolezanki
Hi,
Das ist kein Problem,dass du erst mir beantwortest(nic nie szkodzi zedopiero teraz odpowiedzialas)Ich verstehe das.Ich habe auch so wenig Zeit.(rozumiem tez mam mało czasu)Wir treffen uns schon (in) 4 Wochen(spotykamy sie juz za 4 tygodnie to in mi nie pasi ale nie wiem co tam ma byc)Das ist geil,ich freue mich darauf.(ciesze sie na to)Ich hoffe dass,das du gefallst werden hier(mam nadzieje ze ci sie tu bedzie podobac)
Natrurlich, das ist kein Problem fur mich ,dass du Vegetarian bist.Aber ich mochte mich erkundigen was isst du genau?( to nie jest problem dla mnie ze jestes wegetarianka, ale chce sie dowiedziec co jesz dokladnie) In meiner ist keine Vegetarian und ich weiss nicht was isst man ( u mnie w rodzinie nie ma wegetariana wiec nie wiem co sie je)Wleche speise magst du? Bitte schreib mir alles:D
ja, mir geht um nur eine Karte ins Konzert.(tak chodzi mi tylko jeden bilet na koncert).Hmmm... Ich habe 29.08 die Geburstag :)
Ich habe keine e-mail zu **** geschrieben, aber ich erkundige mich wer wird mit ihr wohnen und ich spreche uber dieser e-mail.(ja nie pisalam do *** ale sie dowiem kto bedzie z nia mieszkał i powiem o tym emailu)
prosze o poprawe:D