Prosze o spradzenie ... :))

Temat przeniesiony do archwium.
hejo:)
Czy mógłby mi ktoś sprawdzić ten oto tekst miałam napisać o mojej przyjaciółce ... :)

Meine Freundin heißt Paulina. Sie ist 17 Jahre alt. Wir haben uns vor 5 Jahren kennen gelernt. Paulina besucht das 5 Lizeum und sie ist in erstern Klasse. Meine Freundin ist mitelgroß und dünn. Sie hat ein hubsches Gesicht. Sie hatt lange,gerade und blonde haare und blauen Augen.
Sie interessiert sich für Kuns und Musik. Jhren Hobby ist malen. Sie kann Klavier spielen.
Wenn wir Zeit haben, treffen wir uns. Wir sehen gute Filme gern und untelhalten. Wir lachen sich oft.
Paulina ist tolerant und often. Sie tut alles für anderen. Wir verstehen sich sehr gut. Wir haben keine Geheimnise voreinander. Jch kann mich auf Paulin verlassen. Sie ist meine wahre Freundin.
(...)Lyzeum und ist in der erste Klasse. Meine Freundin ist mittelgroß und schlank. Sie hat ein hübsches Gesicht. Sie hatt lange, gerade und blonde Haare und blaue Augen.
Sie interessiert sich für Kunst und Musik. Ihr Hobby ist malen. (......)
Wenn wir Zeit haben, treffen wir uns. Wir sehen gute Filme gern und unterhalten sich. Wir lachen oft.
Paulina ist tolerant und (often?). Sie tut alles für anderen. Wir verstehen uns sehr gut. Wir haben keine Geheimnise voreinander. Ich kann mich auf Paulina verlassen. Sie ist meine wahre Freundin.
Paulina ist tolerant und offen.
mam jedno pytananie nie może być dünn ?? chodziło mi o to że ona jest chuda nie szczupła...:) hehe coś nam pani kiedyś tłumaczyła ze tak się pisze ale ja nie wiem :D moze źle zrozumiałam ...
Może być :) Ale szczupła moim zdaniem ładniej brzmi :> "Chuda" brzmi jakby była jakąś szkapą ;P przynajmniej w j. polskim... ;)
a mager może też może być?? :)
mager to też chudy... ale jeśli chodzi o moje odczucia, to kojarzy mi się głównie z "Magersucht" a to z kolei kojarzy mi się z samą skórą i kośćmi ;P :D
w takim razie napisze że jest schlank a nie dünn :D hehe...
Dzieki za pomoc :))
proszę bardzo ;)

nie musisz pisać "schlank", to tylko moje własne odczucia ;)
po prostu myślałam, że chciałaś napisać, że jest "szczupła" :-)
nie no ale faktycznie jakby to tak analizować to masz racje lepiej brzmi szczupła :)) chuda jakoś tak kośćiście :D
hehe :D
jeszcze raz DZIĘKI :*
naprawde mi pomogłaś :)) chociaż był mały problem z chuda czy szczupła :D hehe
problemy są po to, żeby je rowiązywać ;-)
Temat przeniesiony do archwium.

»

Do autora strony - uwagi, propozycje