!!! BŁAGAM O POMOC !!!

Temat przeniesiony do archwium.
Wiem, że nie powinienem pisać tematu o takiej treści, ale nie mam wyboru. Ponieważ uczyłem się 6 lat angielskiego, a teraz mam zadanie napisać po niemiecku... BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNY ZA JAKĄKOLWIEK POMOC !!!

Potrzebuję list do niemieckiego przyjaciela, w którym opiszę siebie moją rodzinę i zachęcę Go do dalszej korespondencji.(min 120 słówek)

Mam na imię Grzegorz, interesuję się komputerami, muzyką, piłą nożną i jazdą na rowerze.
Moja siostra ma na imię Marta. 21-go Października urodziła synka o imieniu Alan.
Moji rodzice to Dariusz i Jolanta, każdy z nich prowadzi własną działalność gospodarczą, oprócz tego niedawno zostali dziadkami...

Te informację możecie wykożystać, jeżeli ktokolwiek będzie tak dobry i postara się mi pomóć.
Z góry dziękuję za POMOC

W razie pytań proszę o kontakt [email]
Pozdrawiam
batons
Ich heiße Grzegorz, ich interessiere mich für Sport, Compters, Fußbalspielen und Radfahren. Meine Schwester heißt Marta. 21. Oktober ist sie einen Sohn gebären, er heißt Alan. Meine Eltern heißt Dariusz und Jolanta, jeder von ihnen betreibt eine Firma, außerdem sind sie vor kurzer Zeit den Großvatern geworden.

reki uciac nie daje ;)
Wielkie dzięki tylko że to musi być rozwinięte do minimum 120 słówek !!!
Lieber (z.B. Peter) (miejscowosc),den 16.11.06.

Danke für deine Brief.
Ich heiße Gregor. Ich interesiere mich für computer und sport. In der Zukunft möchte ich als Computerfachmann werden. Ich liebe sport, jeden tag fahre ich mit dem fahrrad für entspannung. Meine lieblieng Beschäftigung ist Fußballspielen. Jeder samstag mir meinen Freunden verabreden sich auf kleine Spiel. Ich hab geschwistern, zwar eine Schwester. Sie heißt sich Natalia. Natalia ist 23 jahre alt, sie immer hilft mir beim Hausaufgabe.Die Beziehungen zwischen uns sind sehr gut, weil ich kann für sie auch etwas machen z.B Hilfen bringen wenn sie hat Probleme bei computer. Am jeder Sonntag gehe ich mit sie zu Park und wie füttern kleine Vögel.Sie hat jüngstens ein kleines Baby zu Welt gebracht. Er hat schönes Name, nähmlich Alan. Meine Eltern sind sehr wunderbares. Wir verbringen zusammen sehr viel Zeit. Jetzt meine Eltern sind Großeltern und sind sehr zufrienden. Sie haben Eigene Unternehmen.Ich bin einfach zufrieden, daß ich solche Famillie habe.

Mfg (Mit freundliche grüße) Gregor.

............

oczywiscie sa bledy LÖL prosze o poprawienie..hähä^^ ale nie przejmoj sie alter^^.. 1 napewno nie dostaniesz :)
WIELKIE DZIĘKI !!! WIDAĆ ŻE MOŻNA NA WAS LICZYĆ !!! POZDRO
wir füttern kleine Vögel*
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Nauka języka

»

Pomoc językowa - tłumaczenia