Germanistyka zaocznie w Częstochowie

Temat przeniesiony do archwium.
Chciałabym podjąć studia na germanistyce w trybie zaocznym w Częstochowie, ale nie bardzo wiem, na którą uczelnie się zdecydować.
Było już tu wiele wątków - pojedynków:) WSL kontra AJD lub AP, ale mi głównie chodzi o poziom panujący na studiach zaocznych.
Niestety na dzienne nie mam szans, między innymi dlatego, że przekroczyłam już granicę wieku, do którego można ubiegać się o przyjęcie na studia w tym trybie, ale są tez inne czynniki.
Najważaniejsze dla mnie są wszelkie informacje na temat poziomu zajęć na germanistyce na studiach zaocznych na uczelniach w Częstochowie. W końcu będę za to płacić konkretne pieniądze, których nie chcę wyrzucić w błoto.

Bardzo Was proszę o informację i pomoc w tej sprawie:)
Jeśli chcesz nauczyć się niemieckiego i reprezentować w miarę dobry poziom, to omijaj Częstochowę szerokim łukiem. Ja skończyłam anglistykę na innej uczelni i pracuję jako nauczycielka w szkole,w której dwie germanistki skończyły filologię niemiecką w Częstochowie i ich poziom jest naprawdę żenujący. Może nie jestem ekspertem jeśli chodzi o niemiecki, ale uczyłam się tego języka bardzo intensywnie przez wiele lat, i błędy które one robią(a uczą w liceum profilowanym) są po prostu karygodne.Zresztą one same jak przyznały, wybrały tą uczelnię z tego względu że poziom na nich jest praktycznie żadny.
AJD radzę omijać szerokim łukiem... co do pozostałych uczelni nie mam zdania...
pozdrawiam.
Mysle podobnie. W Czestochowie raczej trudno mowic o dobrej germanistyce, czy to na studiach panstwowych czy tez prywatnych. Lepiej wybrac Wroclaw lub moze Opole. A Akademia Polonijna to juz w ogole wielka pomylka, AJD tez nie jest dobra uczelnia jesli chodzi o germanistyke. Moze warto troche dojechac i miec cos lepszego?