lingwistyka na UMCS - niem+ang

Temat przeniesiony do archwium.
Konkretnie proszę - argumenty za albo przeciw.
Studiuję właśnie na tym kierunku:) osobiście polecam! Za nic nie zmieniłabym tych studiów!!! Kadra - bez zarzutu, wykładowcy mają bardzo osobiste podejście do studentów. Studiuje się w 15 osobowych grupach - szybko można się zgrać i zżyć. Plan studiów jest świetny! Uczymy się praktycznych rzeczy, tego, co potrzebne i przydatne - moja współlokatorka studiuję filologię i ma dużo przedmiotów, które u nas są realizowane w zupełnie inny sposób. Moim zdaniem dużo lepszy!
Czy jest dużo pracy? bywa, że ma się po dwa, trzy kolokwia jednego dnia, bywa, że w tygodniu nie ma wogóle kolosów. Ale trzeba uczyć się na bieżąco. Mi ilość materiału odpowiada:) Nadążam:)
Myślę teraz na minusami... Dla mnie największym minusem był brak gramatyki angielskiej w drugim semestrze - ale z tego, co wiem od następnego roku angielski będzie zrównany z niemcem pod tym kątem.
Ogólnie - lingwistyka NA to dobry wybór:):):)
Oo, słyszę już nie pierwszy raz o tych zmianach, więc zapowiada się ciekawie :) Swoją drogą, wybieram się po maturach na UMCS, żeby więcej popytać, ale nie mogłam się powstrzymać przed założeniem n-tego wątku o lingwistyce, bo ta kwestia okupuje moją głowę i zostawia niewiele miejsca na co innego :-P

Zatem czekam na kolejne wpisy i dziękuję za ten, Fräulein Niecodzienna ;D
aaaaa zapomniałabym - faktycznie jest jeden minus (jak dla mnie rzynajmnie) - łacina!!!:P to tylko semestr, ale nawał materiału i tempo nauki spędza sen z powiek:P
jak masz jeszcze jakieś konkretne pytania to chętnie odpowiem;)
i oczywiście powodzenia życzę na maturce;)
również jestem zainteresowana tym kierunkiem :) czy ktoś wie jakie (mniej więcej) progi punktowe/procentowe był w tamtym roku?
Nooo w pierwszej rekrutacji takie minimum to było: 80 angielski, 90 niemiecki. Ale z drugiej listy dostawały się z osoby z niższymi wynikami:)