Germanistyka na UKW

Temat przeniesiony do archwium.
W tym roku kończę licencjat i chciałbym się wybrać na dalsze studia na UKW. Na ich stronie znalazłem ciekawe informacje na temat studiów drugiego stopnia:

http://www.germanistyka.ukw.edu.pl/index.php?section=cfil

Projekt multimedialny, dużo zajęć fakultatywnych, moduły do wyboru..Czy może ktoś tam już studiuje? Jaka jest atmosfera, wykładowcy? Byłbym wdzięczny za informacje.
Hej :) Ja studiuję na UKW,ale jestem na 2 roku. A ten kierunek, to jest nowy i będzie dopiero od kolejnego roku akademickiego. Także jeszcze nie wiadomo co i jak.
napiszcie cos o studiowaniu na UKW :) ja sie ta wybieram wlasie na germanistyke od tego roku. Jest ciezko ? jak wykladowcy ? sa jakies specjalizacje? :) bylbym wdzieczny za wszelkie info ;]
Myślę, że nie jest ciężęj niż na innych uczelniach. Po prostu trzeba się uczyć i przygotowywać do zajęć. Podstawą jest odzywanie się na zajęciach. Nie można się tego bać. Wykładowcy jak to wykładowcy, są różni. Jest kilku młodych, którzy są bardzo sympatyczni. Przed niektórymi ma się stracha xD. Jest kilku rodowitych Niemców, którzy umieją już dosyć mówić po polsku. Na studiach licencjackich nie ma specjalizacji. Dopiero na magisterce są już do wyboru. No i jeżeli chodzi o uczelnię to trzeba się przyzwyczaić do tego, że czasem nie działa jak należy. Tzn. czasem nikt nas o czymś ważnym nie poinformuje. Zdarzają się błędy. Organizacja nie jest zbyt dobra. No i katedra germanistyki ubolewa nad wyposażeniem naukowym. Ale jak już się studiuje, to jakoś leci. Ważne by było zgrane towarzystwo na roku.
dzieki za info :) to jak nie ma specjalizacji, to jaki zawod dostajemy po tych 3 latach ? :)
no kończysz licencjatem, nie ma się żadnej specjalności czy typowego zawodu. dostajesz dyplom, że obroniłeś pracę i to pozwala Ci iść na studia magisterskie. po takich studiach trzeba iść dalej by mieć konkretną spcjalizację.