wsjo w poznaniu

Temat przeniesiony do archwium.
jesli studjujesz na wsjo w poznaniu lub zdales w tym roku tam egzaminy --odezwij sie pilne
Hej! Ja studiuje tam już dwa lata.. teraz czeka mnie trzeci ostatni rok i praca licencjacka. Jestem co prawda na filologii angielskiej ale zawsze moge udzielic jakis informacji.. jesli konkretnie Cie cos interesuje:)Pozdrawiam
Ja skonczylam germanska na wsjo w ubieglym roku:) Służę informacją:) ...i zycze powodzenia!
czy jest bardzo ciężko w WSJO na studiach zaocznych ?
hej:)pytasz czy ciężko na zaocznych w WSJO-już piszę:)to zależy od kilku rzeczy,jak dla mnie z początku było dość ciężko,ponieważ jednocześnie studiuję i pracuję,ciężko to pogodzić tym bardziej że trzeba dużo samemu w domu pracować...zależy też to od tego w jakiej jesteś grupie,o jakim poziomie....ja trafiłam do grupy o wysokim poziomie i mimo że zdałam mature na prawie 100% każdą część to trudno mi było się w to wkręcić..w mojej grupie takich osób(zaraz po maturze) było niewiele,większość to osoby już pracujące i mające już większą praktykę z j.niemieckim dlatego poziomem trochę odstawaliśmy,ale na szczęście po niedlugim czasie wszystko się ułożyło -oczywiście za sprawą systematyczności i mnóstwa pracy jaką w to włożyłam...mogę tylko powiedzieć że wykładowcy(przynajmniej ci których ja poznałam) są bardzo mili i naprawdę widać że w swoją pracę wkładają całe serce:)pierwszy rok już za mną:D gdy teraz patrzę tak,podczas wakacji na ten miniony rok to wiem że moje wysiłki nie poszły na marne i że udało mi się pokonać trudności z czego jestem dumna:)rnty na pewno też sobie poradzisz- wystarczy ambicja, chęć i systematyczna praca(to ostatnie najważniejsze), trzymam kciuki i pozdrawiam:) peace