Studia w Niemczech/Austrii

Temat przeniesiony do archwium.
Hej!
Mysle o rozpoczeciu studiow w niemczech/austrii, mialem bardzo dobre swiadectwo maturalne /srednia 4.9/, mam ZD i jestem w trakcie nauki do ZMP.
Jak wyglada rekrutacja na uczelnie ? /interesuja mnie kierunki socjologia/ekonomia/
Jaki poziom znajomosci jezyka musze osiagnac - czy ZMP wystarczy? /slyszalem tez o mozliwosci zaliczenia jezyka np. po 1 roku - jest wogole taka mozliwosc /
Jak realnie wygladaja moje szanse na dostanie sie na uniwersytet w przyszlym semestrze?
Witam:)) nie potrafię odpowiedzieć na Twoje wszystkie pytania, ponieważ moja wiedza na ten temat nie jest az taka szeroka, ale jezeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące studiów w Berlinie (najlepiej na Humboldt Uni) to chetnie na nie odpowiem:)) sama jestem swiezo upieczona studentka tegoz uniwersytetu i okres rekrutacji, zdawania certyfikatow itp... mam wlasnie za soba. moj adres: [email] Pozdrawiam:))
hallo,

studiuje w wiedniu i chetnie ci pomoge. jesli masz pytania napisz e-mail na [email]

Pzdr!
Cześć
Wybieram się na studia na TU we Wiedniu. Jak to jest ? trzeba wszystko book'ować przez net wcześniej (akademiec, karty na stołówkę itp) czy załatwia się to na miejscu? A tak wogóle to tak około ile kosztuje miesiąc pobytu (mieszkznie + wyżywienie)?
Hej!! Jesli jestes dalej zainteresowany to pisz na mojego maila:
[email]
O studiach w Austrii wiem wszystko, bo sama wybieram sie tam za niedlugo na translatoryke, wiec jakby ktosc sie chcial czegos dowiedziec to piszcie:)
Hej!
Jestem Beata,mam21 lat,studiuję Filologie Germańską i marze o studiach w Wiedniu.Chciałabym coś wiedzieć na temat ,jak tam przeżyc,bo wiem ze te studia są naprawde drogie, co z humanistycznych kierunków jest warte polecenia, jak wygląda procedura rekrutacyjna,itp.Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź .Pa!
A jakie jezyki wybierasz?
Czy ja tez moge napisac? Calkiem prywatnie?