Germanistyka zaocznie

Temat przeniesiony do archwium.
Zastanawiam się nad zaoczną germanistyka, ale boję się, że sobie nie poradzę, skoro wszyscy straszą, ze dzienne to katorga. Myślicie ze zdanie studiów zaocznych (np. w Szczecinie) graniczy z cudem?
Co myślicie na ten temat?
pozdro
Niech ktos odpisze .. ;)
czesc.

ja rowniez planuje zaoczna germanistyke w szczecinie..slyszalam o jakiejs uczelni na mieszka I, ale tak po za tym nic o tym nie wiem... moze ty masz jakies lepsze informacje niz moje??
jaki trzeba zdac egzamin, i jak np.jestw sytuacji, kiedy ma sie juz dyplom poswiadczajacy zdanie egzaminu dsh w niemczech.. gdzie ja sie wogole moge czegokolwiek dowiedziec nie bedac w szczecinie??

z gory dzieki, papa
http://www.cb.szczecin.pl/
http://www.us.szc.pl/
ja sByszaBam tylko o tych szkolach, na tych stronach jest wsystko opisane wBacznie z rekrutacja.
Nie boisz sie studiow zaocznych?
Wszytsko zależy od chęci:)...studiuję germanistykę zaocznie..zjazdy sa po to żeby otzymywać materiały do wkuwania a prawdziwa nauka to zaczyna się w domu,wiadomo-najważniejsza jest systematyczność!
no ja jestem ciekawa czy ma sie w domu ta mobilizacje...
jakos ciezko mi ciezko wyobrazic sobie ten rodzaj nauki, tym bardziej, ze slyszalam, iz germanistyka jest b.b.bardzo trudna
Prosze mi powiedziec jakie sa egzaminy wstepne na zaoczne? i czy germanistyka zaoczna w szczecinie jest tylko na uniwersytecie w Colegium baltikum ktore nie ma najlepszej opinii
Germanistyka jest rowniez na Uniwersytecie Szczecinskim.
Na studia zaoczne jest rozmowa kwalifikacyjna