AuPair Duesseldorf/Wuppertal . . . Pilnie!

Temat przeniesiony do archwium.
Szukamy pilnie opiekunki ze znajomością języka polskiego, która chciałaby przez rok (12 miesiące) być z nami. To jest teraz pilnie, bo nasza AuPair dzisiaj do nas napisała, że one nie przejedzie :-(
Mieszkamy w Wuppertalu, dużym mieście niedaleko Dűsseldorfu.
Nasza rodzina to 5 letni synek i dwa koty. Nasz synek jest bardzo żywym dzieckiem, jego hobby to kolejki/ pociągi. Ja jestem z wykształcenia pedagogiem socjalnym, mój mąż pracuje jako informatyk. Tuż przed naszym domem rozpoczyna się duży park także, mimo iż mieszkamy w centrum miasta jesteśmy otoczeni zielenią.
Lubimy aktywnie odpoczywać, czytamy dużo książek i chętnie gotujemy.
Ponieważ nasz syn ma rodzinę w Polsce, jest dla nas ważne, by opiekunka rozmawiała z nim po polsku. Sami mówimy po polsku i po angielsku. Byłoby miło gdybyś umiała gotować, ale nie jest to wymóg konieczny.
Jako opiekunka musiałabyś odbierać naszego synka z przedszkola, raz w tygodniu zaprowadzać go na zajęcia sportowe i zajmować się domem.
Jeśli masz dalsze pytania napisz do nas: sandra_at_exundhopp.net, po polsku, niemiecku lub w języku angielskim!

W Niemczech postawił urząd pracy dyrektywy dla Au-Pair i dla rodziny goszcząca.
Czy moge prosic o jakis kontakt, jestem zaintersowana:)
Wymien at = @
Witam,
mieszkam w Solingen i pracuje tutaj i w Düsseldorf jako opiekunka do dziecka.
Jesli by Panstwo potrzebowali Babysitting to prosze o kontakt
na mail: [email]

pozdrawiam
Kasia
Witam cieplutko :-)

Mam na imie Magdalena i pochodze z Polski ale mieszkam w Niemczech,przeczytalam na stronie internetowej ze potrzebuja Panstwo pilnie opiekunki.Czy to nadal aktualne??Otoz..mam 23lata szkole srednia ukonczona lecz bez prawa jazdy jak narazie:-)(mam w planach zrobienie) umiem jezyk angielski i niemiecki:-)no i oczywiscie polski:-)Jezeli beda Panstwo zainteresowani prosze dac znac.Moge przeslac kilka swoich zdjec:-) Moj telefon [tel]

pozdrawiam Magdalena!