[poszukuję] praca w Monachium

Temat przeniesiony do archwium.
Dzień dobry.

Jestem studentem w Zittau, mam pozwolenie na prace, niemiecki na poziomie komunikatywnym (ciągle się uczę).
Najchętniej bym pracował w fabryce na terenie Monachium (BMW, czekolada, książki itp.) jeśli to możliwe... Wiem, że już trochę późno :P
Pracować mogę przez okres wakacji, czyli od lipca do końca sierpnia lub września.
Wie ktoś coś na ten temat? ;)
Pojechałem do Monachium 1.07, ze sobą wziąłem namiot śpiwór trochę konserw oraz chlebek.

Po przyjeździe rozbiłem się na kempingu na Thalkirchen. W namiocie spałem przez tydzień szukając najpierw pracy później domu.

Do pracy dostałem się do BMW, na rękę 12 euro :) bardzo z tego powodu uradowany postanowiłem - jeszcze przed pójściem do pracy znaleźć sobie mieszkanie lub pokój. Znalazłem w samym centrum za 400 euro/monat oraz bez kaucji. Jest to pokój w kamienicy, na wyposażeniu kuchenka, lodówka, zlew, szafa, 2 łóżka itp. Przystanek U-Bahn`a Poccistrasse :)

W ciągu tygodnia nie wiedząc nic oraz nie mając tam znajomych (ale będąc razem z kolegą) dostałem pracę oraz znalazłem mieszkanie ;)
Także Hinwais dla wybierających się tam: pracy jest mnóstwo a koniec języka za przewodnika :)

Miasto jest wielkie oraz zadbane. Akurat całkiem niedawno obchodzone było jego 850-lecie ;) Pokazy sztucznych ogni itp.

Co tydzień się coś dzieje. Dyskotek na weekendy liczba chyba nieskończona.
Polecam jechać w ciemno! :D Tak najlepiej sie pozna miasto :D

Pozdro!
ja wlasnie wrocilam z kursu w DID :) poprostu super :) miasto jest niesamowite ! za rok powrot! tym razem na dluzej :) moze na stale..... zycze powodzenia !
PS. muzeum BMW iBMW WELT - cos niesamowitego !! :D:D
POdziwiam Cie za odwage :) w ciemno jechac, no ale jezyk juz znales troche? I co zostales tam?Co robisz w tym BMW?
Pojechalem jako student do pracy na wakacje, teraz wrocilem do siebie (Zittau) i zamierzam sobie studiować dalej :)