Szukam chętnych na wypady w Berlinie:)

Temat przeniesiony do archwium.
Hej, chętnie poznam nowych ludzi, którzy tak jak ja mieszkaja w Berlinie i chętnie wyjdą gdzieś w weekend:) Interesuje mnie film, teatr, muzyka, historia, jestem studentką germanistyki z Poznania, która opiekuje się jako au pair małym chłopczykiem w czasie swojego urlopu dziekańskiego i szlifuje język. Może dodam jeszcze, że mieszkam w Berlinie Wschodnim, ale poruszanie się po mieście nie jest dla mnie żadnym problemem;) Jeśli ktoś czuje się na siłach, by odkrywać Berlin w grupie, to czekam z radością na odpowiedzi:) Pozdrawiam. Aga
hi aga!
spadlas mi z nieba! ja tez jestem operka od mies.w berlinie ale zachodnim!:)
w charlottenburg! mam miesieczny wiec nie byloby problemu!
odezwij sie i ruszamy na berlin!:-))))))

buzka !
Hej Monika, sorki, że ten musiałaś tak długo czekać na mój odzew. Na usprawiedliwienie mam Wielkanoc i to, że byłam w Polsce:) Masz może czas w nadchodzący weekend? Masz coś na oku, co możnaby było robić? Moja kumpela proponuje wypad do kina wieczorem w piątek na Shreka(trochę zwała, bo wolałabym coś innego, ale czego się w końcu nie robi dla integracji;-)) Ogólnie ja jeszcze sama nie wiem, czy przypadkiem nie będę musiała pracować do wieczora w piątek, dlatego może spotkałybyśmy się tak na pewniaka np. w sobotę lub niedzielę? Napisz co o tym sądzisz? Buziaki:*
hi aga!
super ze piszesz! juz sie martwilam ze tu nie wejdziesz i nie zobaczysz mojego posta :)
bylas na wielkanoc w PL? ja jeszcze jestem;) do niedzieli!
czyli moglabym spotkac sie dopiero w nast.tyg! ja mam zawsze czas od rana do ok 15 a weekendy wolne! w nastepny weekend czyli 21-22.04 moglabym na 100%:-)
super byloby gdybys ty tez miala wtedy czas :) poszukam w necie co dzieje sie tych dniach w berlinie ,jesli masz ochote na kino to zobacze gdzie i co graja,to niekoniecznie musi byc shrek ;-)))))))
podaj mi swojego maila to bedziemy mailowac :) i zostaniemy w kontakcie! :-)
a jak jak przyjade to dam znac !