AuPair w Wuppertal (Duesseldorf)

Temat przeniesiony do archwium.
Cześć nasza przyszła Opiekunko-Au- Pair!
Szukamy opiekunki ze znajomością języka polskiego, która chciałaby przez rok być z nami. Mieszkamy w Wuppertalu, dużym mieście niedaleko Dűsseldorfu.
Nasza rodzina to 4,5 letni synek i dwa koty. Nasz synek jest bardzo żywym dzieckiem, jego hobby to kolejki/ pociągi. Ja jestem z wykształcenia pedagogiem socjalnym, mój mąż pracuje jako informatyk. Tuż przed naszym domem rozpoczyna się duży park także, mimo iż mieszkamy w centrum miasta jesteśmy otoczeni zielenią.
Lubimy aktywnie odpoczywać, czytamy dużo książek i chętnie gotujemy.
Ponieważ nasz syn ma rodzinę w Polsce, jest dla nas ważne, by opiekunka rozmawiała z nim po polsku. Sami mówimy po polsku i po angielsku. Byłoby miło gdybyś umiała gotować, ale nie jest to wymóg konieczny.
Jako opiekunka musiałabyś odbierać naszego synka z przedszkola, raz w tygodniu zaprowadzać go na zajęcia sportowe i zajmować się domem.
Jeśli masz dalsze pytania napisz do nas: sandra_at_exundhopp.net, po polsku, niemiecku lub w języku angielskim!
witam serdecznie!! ja mam male pytanko. czy to koniecznie musi byc Au-Pair? czy nie mogla by to byc normalna osoba codziennie dojezdzajaca?? ja bym byla zainteresowana ale ja bym chciala codziennie dojezdzac,gdyz tez mieszkam w Niemczech a dokladnie w Bochum.
Cześć!

Jeszcze raz: my szukamy Au-Pair, która chciałaby 12 miesiące być z nami.
W Niemczech postawił urząd pracy dyrektywy dla Au-Pair i dla rodziny goszcząca.


Jeśli masz dalsze pytania napisz do nas: sandra_at_exundhopp.net, po polsku, niemiecku lub w języku angielskim!