POMOC LIST do przyjaciela o ZAWODZIE

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Chcialbym prosic o pomoc w napisaniu listu.
naPISZ LIST DO PRZYJACIELA ZE sZWAJCARII,W KTORYM INFORMUJESZ
-O ZAWODZIE KTORY CIE ZAINTERESOWAL I PODAJESZ PRZYCZYNE ZAINTERESOWANIA
-O JEGO WADACH IZALETACH
-O MOZLIWYCH ZAROBKACH I WARUNKACH PRACY
-O CECHACH KTORE TRZEBA POSIADAC BY GO WYKONYWAC I CZYNNOSCIACH Z NIM ZWIAZANYCH
Z gory dziekuje za pomoc
PS. Ja nie jestem geniuszem z jezykow :)
Cześć spróbuj najpierw samodzielnie coś zrobić a ja ci to sprawdze
chcialbym to zrobic ,ale nie mam zadnych slowek bo chorowalem.Jak wrocilem do szkoly wczoraj to kazala mi to zrobic ;p tak to bym napewno probowal
a wiec trochu pomeczylem i zrobilem cos takiego:
Hallo Pawel,

ich schreibe dir diesen Brief, weil ich dir berichten möchte, dass ich endlich einen Beruf ausgewählt habe, den ich in der Zukunft ausüben möchte. Ich will ein Architekt werden und vielleicht werde ich in Deutschland arbeiten. Wenn alles gut läuft, werden wir Nachbarn sein, weil ich wahrscheinlich in Potsdam wohnen werde, d.h. in deiner Stadt.
Die Arbeit als Architekt ist sehr schwer, man muss künstlerisch begabt sein, viele Stunden vor einem Computer und Pappierstappeln verbringen aber die Arbeit ist es Wert, weil man große Zufriedenheit empfindet, wenn ein Gebäude gebaut wird, das man selbst entworfen hat.
Ich habe angefangen mich für Architektur zu interessieren vor zwei Jahren.
Hoffentlich sehen wir uns bald wieder.Mit freundlichen Grüßen..
dein Bartek
Pewnie duzo bledow :D
tja, to na pewno Ty pisales:PPP
tak z pomoca matki ,oczywiscie koncowka i poczatek z neta
aha popraw co zle! ;p
Uwaga na przecinki!

Ich will ein Architekt werden"," und vielleicht werde ich in Deutschland arbeiten.

Wenn alles gut läuft, werden wir Nachbarn sein, weil ich wahrscheinlich in Potsdam wohnen werde, "ja" in deiner Stadt. -> pasuje lepiej

Die Arbeit als Architekt ist sehr schwer, man muss künstlerisch begabt sein, viele Stunden vor "" Computer und Pappierstappeln verbringe"," aber ...

Ich habe angefangen"," mich "vor zwei Jahren" für Architektur zu interessieren.

Hoffentlich sehen wir uns bald wieder. Mit freundlichen Grüßen!
dein Bartek
Wielkie dzieki :)
Sorry, bez "ein"(Ich will Maler/Künstler/Psychologe/Germanist/.. werden.)

Ich will "" Architekt werden, und vielleicht werde ich in Deutschland arbeiten.
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Życie, praca, nauka

»

Pomoc językowa - tłumaczenia