List do tłumaczenia

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Reklamacja - niedziałający odtwarzacz MP3.
Nazywam się Mateusz Błaszczykowski i mam problem z odtwarzaczem MP3 "Samsung ZX 512 MB" zakupionego w państwa sklepie Samsung w Köln dnia 22.10.2009. Po sprawdzeniu go w domu okazało się, że odtwarzacz ma wbudowane tylko 128MB. Po dwóch godzinach użytkowania wyczerpała się bateria a po wymienieniu jej na nową, odtwarzacz przestał działać. Nie można go włączyć i przesłać plików z komputera. Złożyłem reklamację ustną dnia 25 października bieżącego roku, która nie została przyjęta. Uznano, że odtwarzacz zepsuł się z mojej winny. Zwracam się z prośba o pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji i zwrot poniesionych przeze mnie kosztów.
Pozdrawiam.

Proszę o pomoc i z góry dziękuję!
Ich heisse Mateusz Błaszczykowski und ich habe ein Problem mit einem MP3-Player, den ich am 22.10.2009 in Ihrem Samsung-Geschäft in Köln gekauft habe. Es handelt sich um das Modell Samsung ZX 512 MB. Als ich das Gerät zuhause überprüfte, stellte sich heraus, dass der Player nur über 128 MB eingebauten Speicher verfügt. Nach zweistündigem Gebrauch war die Batterie leer, und nachdem ich sie durch eine neue ausgetauscht hatte, funktionierte der Player nicht mehr. Er lässt sich nicht einschalten, und man kann keine Dateien vom Computer auf das Gerät laden. Ich habe am 25. Oktober (dieses Jahres) mündlich reklamiert, aber meine Beschwerde wurde nicht aufgenommen. Man sagte mir, dass das Gerät durch meine Schuld kaputtgegangen sei.
Ich wende mich hiermit mit der Bitte an Sie, meine Reklamation anzunehmen und mir meine Kosten zu erstatten.

Mit freundlichen Grüssen
Ich heisse Mateusz Błaszczykowski und habe ein Problem mit einem MP3-Player, den ich am 22.10.2009 in Ihrem Samsung-Geschäft in Köln gekauft habe.
...
Als ich das Gerät zuhause überprüfte, stellte sich heraus, dass der Player nur über einen 128 MB eingebauten Speicher verfügt.

... Gerät laden/übertragen.
..., aber meine Beschwerde wurde nicht angenommen/akzeptiert.
Man sagte mir, dass das Gerät durch mein Selsbverschulden kaputtgegangen sei.
Ich wende mich hiermit mit der Bitte an Sie, meine Reklamation
anzunehmen/akzeptieren und um die Rückerstattung der Kosten.

Noch zu deinem "gegen", ich habe dies im Bezug auf das Geld, so du es geschrieben hast, leider noch nie gehört! ;(

Gruß
A ja mam jeszcze taką wielką prośbę. Mianowicie czy można napisać owy list trochę `prostszym` językiem, gdyż jestem uczniem klasy pierwszej szkoły średniej i jeszcze nie posiadamy tak bogatego słownictwa.

« 

Pomoc językowa

 »

Pomoc językowa - Sprawdzenie