Rozwiązanie testu

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Witam serdecznie,

jestem studentką pierwszego roku i niestety mam w tym semestrze język obcy. Jestem totalnie zielona, jeśli chodzi o niemiecki i jutro mam poprawę. Byłby ktoś tak dobry i rozwiązał mi dwa krótkie testy z tego języka? Wysłałabym na e-mail'a, czy coś.
ok
wyslij na wiadomosci
pierwszy obrazek 1b,2a,3b,4a,5c reszty nie widze
Cytat: Diego44

6a,7a,8b ok pierwszy obrazek zalatwiony
obrazek 2 porady 1porada pierwsza mit Obst und Gemüse
2 Gymnastik machen
3 weniger Überstunden
4 nie widze calosci
5 er soll sich nicht immer so aufregen
6 ostatnia porada
nie moge duzo rzeczy rozczytac
http://blog.tyczkowski.com/ciekawostki-o-jezyku-niemieckim/alfabet-niemiecki-z-wymowa-das-deutsche-alphabet/
Dziękuję Diego44
diego, kartonie, toto Naaatist testuje twoje zdolnosci u Mokiego (u niego jest przez trzy "a). Ot, polskie studenty, co beda twoje wnuki uczyc.
Naatist nie jest studentka on uczeszcza na kurs jezyka niemieckiego pojecie B1 jest mi znane
Cytat: Naatist
Witam serdecznie,
jestem studentką pierwszego roku i ...
Lesen macht Spaß!
btw. Moko tez sie rozkraczyl na czarnych fotkach robionych przez camera obscura w roku 2013.
edytowany przez irkamozna: 09 maj 2013
Cytat: irkamozna
diego, kartonie, toto Naaatist testuje twoje zdolnosci u Mokiego (u niego jest przez trzy "a). Ot, polskie studenty, co beda twoje wnuki uczyc.

a moz nie beda

6a,7a,8b ok pierwszy obrazek zalatwiony

1b
2a
3b