rozmowa w restauracji [przetłumaczysz?]

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Hej ;] mam wieką prośbę. Pomoże mi ktoś napisać dialog [najlepiej długi]... Rozmowa kelnera z klijentem w restauracji :) Bardzoo bym prosiła :D:D Wrazie co prosze o kontak również przez [gg]
napisz to tutaj i postaramy sie przetlumaczyc :D :)
KELNER: dzien dobry
KLIJENT: dzień dobry. Zaprowadzę Panią do stolika.
KLIJENT: dziękuję.
KELNER: Proszę o to karta dan
KLIJENT: dziękuję. Poproszę kotlety z ziemniakami i z sałatką warzywną
KELNER: Proszę chwilkę zaczekać. Czy chciałaby Pani zamówić coś do picia?
KLIJENT: Czy dostanę sok pomaranczowy?
KELNER: Tak, oczywiście. Zaraz przyniosę pani zamówienie
KLIJENT: bardzo dziękuję.
KELNER: Proszę. Oto Pani zamówienie. Życzę smacznego
KLIJENT: dzięuję
KELNER: Czy chaciałaby Pani zamówić deser. Mamy pyszne koktajl owocowy. Mogę również polecić wyśmienite lody o różnych smakach.
KLIJENT: Hmm kusząco brzmi .. poproszę koktajl owocowy
KELNER: już podaję
Kelner: o to pani koktajl. Życzę smaczengo
KLIJENT: dzikuję. Mogę prosić rachunek?
KELNER: Proszę. Należy się 45 euro
KLIJENT: Proszę. Reszta dla Pana!
KELNER: dziękuję. Życzę miłego dnia i zapraszam ponownie
KLIJENT: dziękuję i nawzajem!


Ehh wiem ze jest to dlugi dialogo.. ale jestem na poziomie zaawansowanym ;] hehhe ale sama jestem kiepska w pisaniu.. Mam nadzieje ze mi szybko przetlumaczysz.. wrazie czego zmien co nie co.. jak nie bedziesz wiedziec jak to prztlumaczyc.. Wielkie dzieki jeszcze raz.. Mam nadzieje ze do jutra rana sie wyrobisz.. bo na jutro jest mi to potrzebne.. Wielkie dzieki jeszcze raz :)
KLIENT :-)
>KELNER: Guten morgen!
>KLIJENT: Guten morgen! Zaprowadzę Panią do stolika. Ich führe Sie am Tisch.
>KLIJENT: Danke.
>KELNER: Ich bitte um eine Speisekarte.
>KLIJENT: Vielen Dank. Bitte Kotelette mit Kartoffeln und Gemüsesalat.
>KELNER: Ein Moment. Möchten Sie etwas zu trinken bestellen?
>KLIJENT: Bekomme ich hier einen Orangensaft?
>KELNER: Ja, selbstverständlich. Gleich bringe ich ihre Bestellung mit.
>KLIJENT: Danke sehr.
>KELNER: Bitte. Das ist ihre Bestellung. Guten Appetit.
>KLIJENT: Danke.
>KELNER: Möchten Sie vielleicht einen Nachtisch bestellen? Wir haben einen fruchtiger Cocktail. Ich kann auch köstliche Eis.
>KLIJENT: Hmm kusząco brzmi ..Bitte eienen fruchtiger Cocktail.
>KELNER: Ok.
>Kelner: Das ist ihren Cocktail. Gute Appetit.
>KLIJENT: Danke. Darf ich die Rechnung bitten?
>KELNER: Bitte. Alles zusammen kostet 45 euro.
>KLIJENT: Bitte. Rest dfur Sie.
>KELNER: Danke. Ich wunsche guter Tag und einlade noch einmal.
>KLIJENT: Danke, gleichfalls!

 »

Pomoc językowa - Sprawdzenie