Jak poprawnie napisać zdanie: Napiłabym się chętnie lampki szampana?

Temat przeniesiony do archwium.
Czy Ich möchte Champagnerglas sehr trinken? będzie poprawnie.
i czy zdanie Ich sorge ob ich beklaide gut in Verortung Mutter. ( Martwię się czy dobrze sprawuję się w roli matki)
No, "początkująca" to nie jesteś. Od 2007 odrabiano za ciebie.
Zalecam zakładkę "nauka" u nas. Wtedy to ma sens.
I, nie staraj się jeszcze tworzyć nowych słów!
7 lat i taki poziom?
oto są skutki pomocy Moko
Uczyłam sie niemieckiego w liceum. Właściwie można powiedzieć, ze jestem początkująca, bo jedyne co pamiętam to jak się przedstawić w kilku zdaniach. Od jakiegoś czasu wzięłam się za samodzielną naukę. Stawiam pierwsze kroki. Codziennie staram się pisać ok 10 zdań w języku niemieckim, tym razem miałam wątpliwości, więc postanowiłam się zapytać jak to powinno wyglądać.
Do niemieckiego byłam zmuszona, a z kolei angielski opanowałam z własnej woli, samodzielnie na poziomie, który pozwala mi się dogadać, oglądać filmy po ang i czytać książki. Podejście do wielu rzeczy zmienia się z czasem. :) Nie atakujcie mnie, bo mam dobrą wolę i chęci, zeby się uczyć. Teraz.
W jakim słowniku, więc, znalazłaś "Verortung Mutter"?

Nie cuduj.
10 zdań po niemiecku, to "statystyczna" nauka.
Najpierw przekonaj cały świat, że "wzięłaś się za samodzielną nakę", bo takich mamy tutaj wielu. I nic.
Dostaniesz od nas najszerszą pomoc.
Ale, nie odrabianie za ciebie!

Maszeruj do "Nauka" i zacznij od "Ala miała kota" = jakby to było po niemiecku?
edytowany przez niuniel: 22 cze 2014
Cytat: wiorki
Nie atakujcie mnie, bo mam dobrą wolę i chęci, zeby się uczyć. Teraz.
Zobaczymy za niedługo.
Dobrymi chęciami piekło wybrukowane.