1.Nasza najlepsza koleżanka maluje śliczne kwiaty na jednolitej okładce swojego zeszytu.
2. Kamil jedzie swoim nowym samochodem i rozmyśla o wczorajszej udanej imprezie
3. Marta pisze ciekawy artykuł o dzikich zwierzętach do naszej szkolnej gazetki.
4. Moja ciocia mieszka w górksiej chatce, którą dostała od swoich rodziców.
5. Dzisiaj do Twojej szkoły przyjeżdżają uczniowie na pływackie zawody.
6. Lubię oglądać nasze stare zdjęcia z dziecięcych lat.
7. Zeszłoroczne ferie spędziliśmy u naszych kochanych dziadków w małym miasteczku.
8. Moja mama ogląda ciekawy film i dyskutuje z naszą siostrą o dalszych losach głównego bohatera.
9. Odwiedziła mnie moja dobra znajoma i rozmawaiałyśmy o naszych wspólnych przyjaciołach.
10. Moja kolorowa drukarka którą dostałam od Twojej siostry zespuła się.
A tu tłumaczenie:
1. Unsere beste Kollegin niedliche Blumen bemalt auf dem Einheitumschlag sein Heft.
2. Kamil fährt sein neues Auto und nachdenkt über der gestrig gelungenen Veranstaltung
3. Marta einen neugierigen Artikel über den wilden Tieren schreibt an unsere schulische Zeitung.
4. Meine Tante wohnt in dem Berghüttchen, sie den bekam von sein Erzeugern.
5. Heute kommen in Deine Schule Schüler auf dem Schwimmkampf an.
6. Mag unser alte Aufnahmen aus den infantilen Sommern ansehen.
7. Vorjährige Ferien verbrachten bei unser Lieber der Großväter in dem kleinen Städtchen.
8. Mein Mama ansieht sich einen neugierigen Film und diskutiert mit unserer Schwester über den weitläufigeren Schicksalen des obersten Helden.
9. Besuchte mich meine gute Bekannte und wir sprachen über unser gemeinsamen Freunden.
10. Mein bunter Drucker welche ich bekam von Deiner Schwester sie lädierte.
Barzdo dziękuję;)