pomoc, sprawdzenie zdań, niemiecki, opis obrazka

Temat przeniesiony do archwium.
Bardzo bym prosił o poprawienie bo na pewno jest dużo błędów.
1)
Dziewczyna na drugim zdjęciu jest atrakcyjniejsza. Ja lubię ludzi którzy mają styl. Ta dziewczyna ma zielone włosy i dużo kolczyków. Ona ma prawdziwy (szczery) charakter. Uważam, że ta dziewczyna jest przyjacielska i pozytywnie nastawiona do otoczenia.

Das M(a)dchen auf dem zweite Foto ist attraktiver. Och mag die Leute welcher haben stil. Dieses M(a)dchen hat gr(u)n Haar und viel Ohrringes. Sie hat wahrhaftig Charakter. Ich finde, daB dieses M(a)dchen ist freundlich und positiv einstellen zu Ungebung.

2)
Dziewczyna na pierwszym zdjęciu nie jest atrakcyjna. Ona ma eleganckie ubrania. ja nie lubię wytworności. Ona jest piękna ale wygląd nie jest najważniejszy. Uważam że ta dziewczyna nie jest przyjemna.

Das M(a)dchen auf dem Foto ist nicht attrakiv. Sie hat eleganzich Kleidung. Ich mag nicht vornehn. Sie ist schoon, aber Aussehen ist nich wichtigsten. Ich finde daB dieses M(a)dchen ist angenehm nicht.

3)
Moim ideałem piękności jst Kamila Bielawska. Ona jest wysoka. Ona jest finalistką miss polski 2007. Kamila ma długie, ciemne i kręcone włosy. Ona ma piękne niebieskie oczy i zadarty nos. Jej nogi są długie. Uważam że ona jest najpiękniejsza.

Mein Ideal ist Kamila Bielawska. Sie ist hoch. Sie ist Finalist Miss Polen 2007. Kamila hat lange, dunkel und lockig Haar. Sie hat schoone, blau Auge und zierlich Nase. Ihr Bein sind long. Ich finde sie ist schoneste.

Głównie zależy mi żeby pierwszy tekst był poprawny, chociaż reszta też by się przydała. Bardzo dziękuję jeśli się ktośtym zajmie :)
Das Mädchen auf dem zweiten Foto ist schöner. Ich mag Menschen mit Stil. Dieses Mädchen hat grüne Haare und viele Ohrringe. Sie hat wirklich Charakter. Ich finde, dass dieses Mädchen freundlich und positiv zu ihrer Umgebung eingestellt ist.

Das Mädchen auf dem ersten Foto ist nicht (?) attraktiv. Sie ist elegant gekleidet. Ich mag den vornehmen Stil nicht. Sie ist schön, aber das Aussehen ist nicht am wichtigsten. Ich finde, dass dieses Mädchen nicht nett ist.

Mein Schönheitsideal ist Kamila Bielawska. Sie ist groß. Sie war in der Endrunde der Miss Polen 2007. Kamila hat langes, dunkles und lockiges Haar. Sie hat schöne blaue Augen und eine zierliche Nase. Ihre Beine sind lang. Ich finde, sie ist die Schönste.
Dziękuję pięknie :)

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

»

Brak wkładu własnego