Sprawdzenie: Was halst du im Leben fur wichtig?

Temat przeniesiony do archwium.
WItam. Jutro praca domowa, a po dwumiesięcznej nieobecności nauczycielki moja niewiedza dot. niemieckiego języka się jeszcze bardziej powiększyła. Naskrobałem to coś i bardzo proszę o poprawienie błędów, bo na samym sprawdzeniu na pewno się nie skończy. Nie mam dziś weny twórczej nawet w języku polskim, dlatego byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś dopisał kilka prostych zdań. Z góry dziękuję ! POZDRAWIAM

Im meine Meinung im Leben sehr wichtig ist Familie , Lieben und Freundshaft.
Ebenso wichtig ist Gesunheit. Entspannung und Bewegung sind für die Gesundheit sehr wichtig. Wir sollen tolerant fur andere Menschen.
Im dritte Plan wichtig ist Kariere. Die Studenten sollen in die Schule gehen und taglich lernen.
Meiner Meinung nach sind im Leben Familie , Liebe und Freundshaft wichtig.
Ebenso wichtig ist die Gesundheit. Entspannung und Bewegung sind für die Gesundheit sehr wichtig. Wir sollen tolerant fur andere Menschen sein.
Drittens ist auch die Kariere wichtig . Die Schüler sollen in die Schule gehen und täglich lernen.

A jaki jest temat tego miniwypracowania?
ok, juz widze. Blondynka:)
Temat miniwypracowania : "Co uważasz, że w życiu jest ważne ?" Dzięki wielkie za poprawienie. Jeżeli mogę jeszcze prosić o dosłownie 2-3 proste zdanka, kończące , lub rozwijające temat, byłbym ogromnie wdzięczny.
Meiner Meinung nach sind Familie, Liebe und Freundschaft im Leben sehr wichtig. Ebenso wichtig ist die Gesundheit. Entspannung und Bewegung sind für die Gesundheit sehr wichtig. Wir sollen tolerant zu anderen Menschen sein. An dritter Stelle ist die Kariere wichtig. Die Studenten/Schüler sollen in die Schule gehen und täglich lernen.
Karriere
ja, natürlich
Dzięki za pomoc ze sprawdzeniem. Dodacie mi jeszcze jedno zdanko do tego ? W ogóle to czy te zdania w kupie mają sens ? :)
Temat przeniesiony do archwium.

»

Brak wkładu własnego