Mein Zimmer ist nicht sehr groß. Die Wände meines Zimmer sind grün. In der links Ecke stehen groß grün Sofa. Über die Sofa an der Wand hangt die Halbkugel.Auf die Halbkugel stehst photos, CDs und viele mehr. Naben die sofa befinden sich die Schreibethisch. Auf die Schreibetisch stehen Komputer. Gegenüber stehen groß, lang regal. Auf der regal befinden sich TV, CD player (nie wiem jak jest wierza stereo prosze o wpisanie odpowiedniego słówka ;]) und viel merh. In der recht Ecke stehen Snowboard. In der mitte Zimmer liegen klain farbig diwan. Ich gern mein zimmer da verbrigen in der viele zeit.
Mam nadzieje że znajdzie się ktoś, kto pomoże mi w przygotowaniu tego opisu na jutro i poprawi wszystkie błędy abym mógł wkońcu błysnąć niemieckim, ponieważ sytuacje z tego przedmiotu mam niezbyt ciekawą. Jeśli mogli byście to proszę także o wniesienie poprawek językowych aby tekst był bardziej poprawny oraz można dodać coś od siebie aby był on bardziej urozmaicony. Sprawa jest dla mnie bardzo pilna więc proszę o pośpiech...