Proszę o poprawe tekstu. Na jutro!

Temat przeniesiony do archwium.
Moją najlepszę przyjaciółką jest Monika. Monika jest z mojej miejscowości. Chodziłam z nią przez 9 lat do jednej klasy. Monika jest blondynką średniego wzrostu i ma niebieskie oczy. Mam do niej pewne zaufanie bo nigdy mnie nie zawiodla. Monika jest osoba z dobrym poczuciem humoru dlatego zawsze lubię z nia spedzac czas. Często gdy mam zły dzień probuje mi poprawic humor. Monika jest troche leniwa ale gdy trzeba umie byc pracowita.Monika jest bardzo miłą, nieśmiałą i wrażliwą osobą. Dobrze się rozumiemy. Ja tez jestem jej najlepsza przyjaciółką.

Meine beste freundin heißt Monika. Monika wohnt in dem selben ort wie ich. Wir gangen gemeinsam 9 Jahre in die gleiche klasse. Monika ist blond und eher klein, und ihre Augenfarbe ist blau. Ich vertrau ihr sehr weil sie mich noch nie im stich gelassen hat. Sie hat einen sehr guten Humor und deshalb verbringe ich oft und gerne meine zeit mit ihr. Wenn ich einen schlechten tag habe, hilft sie mir. Monika ist ein wenig faul doch sie kann auch sehr fleißig sein wenn sie will
Meine beste Freundin heißt Monika. Sie wohnt in dem selben Ort wie ich. Wir sind gemeinsam 9 Jahre in die gleiche Klasse gegangen. Monika ist blond und eher klein, und ihre Augenfarbe ist blau. Ich vertraue ihr sehr, weil sie mich noch nie im Stich gelassen hat. Sie hat einen sehr guten Humor und deshalb verbringe ich oft und gerne meine zeit mit ihr. Wenn ich einen schlechten Tag habe, hilft sie mir. Monika ist ein wenig faul doch sie kann auch sehr fleißig sein wenn sie will.

sehr schön :-)

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

»

Pomoc językowa - Sprawdzenie