SPRAWDZENIE baaardzo prosze o pomoc!!!

Temat przeniesiony do archwium.
mianowicie chodzi o sprawdzenie ponizszego tekstu. dziekuje! :)

Der Sport ist der Gesundheit! Viele Menschen wissen daran, wiel sie attraktiv und sinvoll seine Freizeit verbringen wollen. Die Frauen treiben Sport, wiel sie eine gute Figur haben und sich gesund fuhlen wollen.
Die Mann trainieren viele Sportarten, wiel sie Stress und Agression abbauen konnen, Ausdauer und Disziplin lernen und läanger fit bleinen wollen.
Ich sehr mag Rad fahren, schimmen und Basketball, wiel ich etwas Interessantes tun will. Ich spiele for dem SpaB. Ich treibe keine Sportarten.

Während den Sporttag in der Schule haben wir verschidene Wettbewerbe,
Turniere und Spiele sttatgefunden, wie z.B ein Basketballturnier oder
ein Fuballspiel. Die Schüler haben keine Unterricht und alle sind zufrieden.
Der Schulleiter hat dem besten Spieler Medaillen gegeben.
Der Sport ist der Gesundheit!
POPRAWNIE: die Gesundheit, po sein zawsze jest mianownik(nominativ)
Viele Menschen wissen daran, wiel sie attraktiv und sinvoll seine Freizeit verbringen wollen.
POPRAWNIE: weil to poniewaz a nie wiel
POPRAWNIE: wissen ueber a nie an
POPRAWNIE: liczba mnoga IHRE Freizeit, nie seine(to od chłopaka by było)
Die Frauen treiben Sport, wiel sie eine gute Figur haben und sich gesund fuhlen wollen.
POPRAWNIE: weil...
ja bym bardziej zastosował moechten, zamiast wollen
Die Mann trainieren viele Sportarten, wiel sie Stress und Agression abbauen konnen, Ausdauer und Disziplin lernen und läanger fit bleinen wollen.
POPRAWNIE: l.mn. od Mann to Maenner, a nie Mann
POPRAWNIE: etw./ jdn. loswerden- pozbywac sie, Ty napisalas/les demontowac
POPRAWNIE: bleiben- mam nadzieje ze to Twoja literowka
i sinnvoll ;)
a nie możesz napisać wszystkiego w jednym poście?
btw "Sport ist Gesundheit" mein unverbindlicher Vorschlag....
Ich sehr mag Rad fahren, schimmen und Basketball, wiel ich etwas Interessantes tun will. Ich spiele for dem SpaB. Ich treibe keine Sportarten.
POPRAWNIE: ich mag sehr... PODMIOT + ORZECZNIE + DOPELNIENIE bla bla (co chcesz napisac)
POPRAWNIE: weil...
POPRAWNIE: schwimmen... a pozatym Ty lubisz pływanie więc s. Schwimmen
POPRAWNIE: zum Vergnuegen- dla przyjemnosci
nie, bo wtedy zawsze sie myle:P
Während den Sporttag in der Schule haben wir verschidene Wettbewerbe, Turniere und Spiele sttatgefunden, wie z.B ein Basketballturnier oder ein Fuballspiel.
POPRAWNIE: waehrend + Genitiv, nie akk.
SUGESTIA: lepiej napisac ze hat es ...stattgefunden
Die Schüler haben keine Unterricht und alle sind zufrieden.
POPRAWNIE: die Unterrichte, E na koncu..
SUGESTIA: pisalas/les w perfekcie przed chwila, wiec zdecyduj sie na jeden czas
pytam dlatego, że gdybym to ja poprosiła o poprawę, to chyba bym się w tych Twoich odpowiedziach nie połapała...
Der Schulleiter hat dem besten Spieler Medaillen gegeben.
POPRAWNIE: Die Direktion der Schule- dyrekcja szkoly
SUGESTIA: to zdanie jest takie oschle :D napisz moze ze przygotowala dla najlepszych medale
no ja chronologicznie daje:) mi tak latwiej tlumaczyc bledy w kazdym zdaniu, bo koncentruje sie na kazdym bledzie z osobna. nie wiem, moze sie przestawie na pisanie w jednym poscie
kupa, musze sie przygotowac teraz do srodowej lekcji niemca, bede sie bawil w nauczyciela:P
wiem, że to śmieszne, ale w niemieckim nie ma liczby mnogiej od Unterricht ;)
verschiedene
i bez "wir"
Fußballspiel
dziekuje :)
mam jeszcze jedno pytanko czy to zdanie jest poprawne? :

Viele Menschen wissen uber. deshalb wollen sie attraktiv und sinvoll ihre Freizeit verbringen.
viele Menschen wissen darüber, deshalb wollen sie attraktiv und sinnvoll ihre Freizeit verbringen
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa

»

Brak wkładu własnego