sprawdzenie i ewentualnie poprawki wypracowania

Temat przeniesiony do archwium.
moje ferie zimowe były takie jak co roku. szybko minęły, ale dobrze się bawiłam. Każdy dzień wyglądał prawie tak samo, ale chciałam opisać jeden, który szczegolnie zapadł mi w pamięci.
Zaczął się jak każdy. obudziłam się o 9 godzinie i poszłam obudzić brata i kuzyna. Wstali bardzo nie chętnie, ale śniadanie poprawiło im humor. Siedzieliśmy przy stole i każdy podawał swoje propozycje na dzisiejszy dzień. Można było się domyśleć, że i tak wylądujemy na stoku.
O godzinie 10, ruszyliśmy w drogę. Po kilkugodzinnej zabawie na śniegu stwierdziliśmy, że dobrze byłoby coś zjeść. Poszliśmy więc do restauracji i zjedliśmy obiad. Wszyscy mieli wielki apetyt po długim pobycie na świeżym powietrzu. Po krótkiej rozmowie doszliśmy do wniosku, że dobrzeby było trochę odpocząć. pojechaliśmy zatem do kina na 2godzinny seans, gdzie spotkaliśmy swoich dawnych znajomych. Razem pojechaliśmy na kręgielnie gdzie spędziliśmy czas świetnie się bawiąc. Do domu wróciliśmy dopiero po godzinie 24. nikt nie miał juz na nic siły i położyliśmy się spać. cały dzień nas bardzo wymęczył, ale naprawdę świetnie się bawiliśmy i możemy tylko żałować , że ferie trwają zaledwie 2 tygodnie.

Moje tłumaczenie:
Meine Winterferien waren wie dieses Jahr. Sie haben fastly überschritten, aber ich spielte gut. Jeder Tag schaute gerade die selben fast, aber ich wollte ein beschreiben, das (wer) habe in Gedächtnis ich szczegolnie gefallen. Es ist als jedes angefangen worden. Ich habe ungefähr 9 Stunde aufgewacht und ich bin gegangen, Bruder und Vetter aufzuwachen. Sie sind oben sehr nicht absichtlich gestanden, aber Frühstück hat Stimmungdenkmal behoben. Wir sassen am Tisch und jedes gediente Anträge am Tag dzisiajszy. Schätzen Sie MoA 1/4 nabyA ‚ O, das, das wir auf Steigung so landen. Über Stunde 10, zur Weise ruszylismy. Wir haben nach einigen Stundenspaß auf Schnee, der würden essen etwas gut ermittelt. So sind wir für Gaststätte gegangen und wir haben Abendessen gegessen. Alle hatten großen Appetit nach langem Aufenthalt auf Luft A › wiezym. Wir sind nach kurzem Gespräch für Zusammenfassung, die gekommen, die es Rest ein die dobrzeby Spitze war. Folglich sind wir zum Kino (Filme) auf 2-stündigem Lernabschnitt gegangen, in dem wir altes Vertrautes getroffen haben. Auf Fall (zusammen; Zeit) pojechalismy kregielnie, wo wir die ausgezeichnet unterhaltene Zeit verbracht haben (Spiel). Wir sind zum Haus nach Stunde 24 nur zurückgekommen. Hatte niemand für nichts Energie juz und gesetzter Schlaf. Ganzer Tag von spielten uns sehr wymÄ ™ czyA ‚, aber wirklich, wir A › wienie und wir können nur bedauern, dieses Ferienletzte 2 Wochen bloß.

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

»

Pomoc językowa - tłumaczenia