Prosze o sprawdzenie zadania domowego. wszystko miało być w czasie perfekt o ile się nie myle < ten z tymi przedrostkami ge >
Wakacje spędziłam w Chorzowie, Codziennie chodziłam na basen ,, Fala'' na basenie pływałam,opalałam się. Chodziłam często z przyjaciółmi na imprezy.
Początek Lipca był deszczowy ale w sierpniu pogoda była cudowna. Poznałam wielu ludzi. w Sierpniu czasem się nudziłam bo wszyscy wyjechali, 22 sierpnia pojechałam w góry, codziennie wędrowałam po lesie,odychałam swiezym powietrzem.
Te wakacje były super, ale w następne chciałabym pojechać do hiszpani
Ich habe mein Sommeferien in Chorzów verbrachten, Ich bin täglich in fala bassin gegangen , ich habe in bassin geschwommen, sich gesonnent, Ich bin oft in Party mit meine Freunde gekkommen, Entstehung juli hat regnerisch gewesen,aber in august hat wetter wundabar gewesen,ich habe wiel menschen kennen lernt , in August ich habe mitunter sich gelangwailtet weil alle sind ausgefahrenm 22 august ich binin den Bergen ausgefahren,ich bin täglich durch den Wald gewandert und ich habe frische luft geatment. das sommerferien ist cool aber ich habe in folgend sommerferien Italia will gefahren
z góry dziękujee