Czy mogłabym prosić kogoś o sprawdzenie mojego tłumaczenia poniższego listu? z góry bardzo dziękuję.
Witam!
Czasopismo Bravo jest jednym moich ulubionych i czytam je regularnie. Pomyślałem, że mógłbym udzielać wskazówek w dziale komputerowym, ponieważ dobrze się na tym znam i mogę podzielić się swoją wiedzą z innymi.
Mam na imię Łukasz, mam 19 lat i uczęszczam do liceum, gdzie przygotowuję się do matury. Moim największym hobby są gry i programy komputerowe. Lubię gdy strategiczne i zajmuję się pisaniem programów graficznych.
Chciałbym nawiązać korespondencję, ponieważ lubię dzielić się z innymi swoją wiedzą a w dodatku będę mógł podszkolić swój niemiecki i nauczyć się używać bardziej fachowych określeń.
Języka niemieckiego uczę się od 10 lat. Mam 2 godziny lekcyjne tygodniowo w szkole a także pobieram prywatne lekcje. Potrafię porozumiewać się po niemiecku na poziomie średniozaawansowanym i chciałbym by mój poziom podniósł się do zaawansowanego. Korespondencja z Państwa redakcją umożliwi mi to.
Czy mógłbym prosić o pomoc w szkoleniu mojego języka w zamian za pisanie recenzji gier bądź programów komputerowych? Z góry dziękuję za pomoc
Willkomen!
Bravo Magazin ist einer meiner Favoriten und ich regelmäßig lesen. Ich dachte, dass ich Orientierung auf den Computer des Departements könnte, weil auf das Wissen und können ihr Wissen mit anderen zu teilen.
Mein Name ist Lukas, ich bin 19 Jahre alt und nimmt an der High School, wo der Vorbereitung auf die Abschlussprüfungen. Mein größtes Hobby sind Computer-Spiele und Programme. Ich mag die strategische befasst sich mit Schreib-und Grafikprogramme.
Ich möchte gerne einen Briefwechsel beginnen, weil ich Sie Ihr Wissen mit anderen zu teilen und darüber hinaus konnte ich Ihr Deutsch erweitern und lernen, wie man eine professionellere Bedingungen nutzen möchten
Ich studiere Deutsch für 10 Jahre. Ich habe 2 Unterrichtsstunden pro Woche in der Schule und auch die Sammlung von Privatunterricht. Ich kann in Deutsch kommunizieren auf der mittleren Ebene, und ich stieg auf mein Niveau bis zum Fortgeschrittenen. Schriftverkehr mit dem Editor wird mir zu ermöglichen
Darf ich Sie bitten um Hilfe bei der Ausbildung meine Zunge im Austausch für das Schreiben von Bewertungen von Computerspielen oder Programme? Vielen Dank im Voraus für Hilfe