Krótka historyjka

Temat przeniesiony do archwium.
Proszę o poprawienie błedów. Z góry dziekuje:)

Wczoraj byłam w sklepie na zakupach. Gdy wróciłam do domu, okazało się że nie mam portfela. Po chwili usłyszałam dzwonek do drzwi, pewien chłopak przyniósł mi go i oddał. Okazało sie że portfel zgubiłam koło kasy.

Gestern war ich im Laden eingekaufen. Wenn ich nach Hause kam, stellte sich heraus, dass ich keine Portfolio hatte. Nach einer Weile habe ich an der Tür hörte, brachte es ein Junge zu mir und gab. Es stellte sich heraus, dass ich mein Portemonnaie in der Nähe der Registrierkasse verloren.
Als = NICHT wenn!
Proszę popraw mi całą:)
Najpierw popraw pierwszy bląd, proszę.
Als ich nach Hause zurückgekehrt,es stellte sich heraus, dass ich keine Portfolio hatte.
Der Satz war fast gut. Warum verändern? Portfolio = Geldbeutel. Ale Portfolio, oznacza co+ innego w tym znaczeniu. Poszukaj w slowniku
Skoro było dobrze, to poprawisz mi reszte??? czyli całość
nie
To po co jest to całe forum skoro nie pomagacie? Tylko wypisujesz jakies poszczególne słówka ktore są źle!!
Gestern war ich in einem Laden einkaufen. Als ich nach Hause kam, stellte sich heraus, dass ich kein Portemonnaie habe. Nach einer Weile habe ich die Klingel an der Tür gehört, ein Junge brachte es mir und er hat ihn zurückgegeben. Es stellte sich heraus, dass ich mein Portemonnaie in der Nähe von der Kasse verloren habe.
Also was jetzt: ihn oder es. Diego? Znowu sie nakleilas?
es
ja jestem zawsze na kleju
Okay, ES, ale w ktorym miejscu. przeciez pokemon tego nie wie.
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Brak wkładu własnego

 »

Pomoc językowa - Sprawdzenie