Zimofe ferie

Temat przeniesiony do archwium.
Sam to napisałem i jak możecie to co jest źle to poprawcie

Zuerst möchte ich mich bei dir entschuldigen, weil ich dir schon so lange nicht geschrieben habe. In diesem Brief will ich dir über meine Winterferien erzählen. Der Erste Woche die Winterferien habe ich mit menie Freundin verbracht. Wir sind ins Gebirge gefahrt und wir haben in dem besten Hotels geschlafen. Die Bedienung bemühen sich alle Bedürfmisse unser befriedigen. Jeden tag hatte wir Andere eine touristische Attraktionen.

Najpierw chciałbym się usprawiedliwić ponieważ już tak długo do ciebie nie pisałem. w tym liście chciałbym opowiedzieć ci o swojch zimowych wakacjach. Pierwszy tydzień zimowych wakacji spędziłem z mojmi przyjacjułmi. Pojechaliśmy w góry i spaliśmy w najlepszym hotelu. Obsługa zaspokajała wszystkie nasze potzreby. Każdego dnia mieliśmy inne atrakcje turystyczne
Popraw sama, bo coś mi tu nie pasuje.
Zuerst möchte ich mich bei dir entschuldigen, weil ich dir schon so lange nicht geschrieben habe. In diesem Brief will ich dir über meine Winterferien erzählen.
I tu ci wyszło powietrze.
Der Erste Woche die Winterferien habe ich mit menie Freundin verbracht. Wir sind ins Gebirge gefahrt und wir haben in dem besten Hotels geschlafen. Die Bedienung bemühen sich alle Bedürfmisse unser befriedigen. Jeden tag hatte wir Andere eine touristische Attraktionen.
Fett ist Schrott.

Frage: dlaczego trzeba się zawsze na początku przepraszać? Kto was tego uczy?
edytowany przez zochama: 28 lut 2011

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

»

Pomoc językowa - tłumaczenia