[niem] Sprawdzenie listu

Temat przeniesiony do archwium.
Chciałabym poprosić o pomoc ponieważ napisałam list, ale nie jestem pewna czy jest poprawny. Uprzedzam, że nie jestem zbyt biegła w posługiwaniu się tym językiem więc proszę o wyrozumiałość. Wklejam dwie wersje polską i moje tłumaczenie :)

1.Marca 2010 roku

Szanowna komisjo rekrutacyjna!

Nazywam się Patrycja Wiśniewska. Celem mojego listu jest chęć podjęcia studiów na tutejszym uniwersytecie. Interesuje mnie nauka na kierunku jakim jest ochrona środowiska. Od dawna interesuję się zagadnieniami ekologii i dbania o środowisko naturalne. Od 3 lat należę do międzynarodowego stowarzyszenia młodzieżowego, działającego na rzecz rzecz ochrony środowiska o nazwie „Przyjaciele Ziemi. Wraz z innymi członkami stowarzyszenia prowadzę lokalne akcje promujące dbanie o środowisko. Można do nich zaliczyć między innymi: sprzątanie pobliskich lasów lub darmową wymianę żarówek na energooszczędnych w na wybranych osiedlach. Wybrałam ten uniwersytet ponieważ wiele słyszałam o wykwalifikowanej kadrze nauczycielskiej i wysokim poziomie nauczania. Troszczenie się o losy Ziemi jest moją życiową pasją in chciałabym w przyszłości wykorzystać to w życiu zawodowym. Chciałabym wiedzieć czy istnieje możliwość otrzymania stypendium. Jakie warunki należy spełnić by je otrzymać?

Z wyrazami szacunku
XYZ

1.Marca 2010 Jahre
Lieber Rekrutierung Provision!

Mein Name ist Patrycja Wiśniewska. Der Zweck meines Briefes ist der Wunsch, an einer örtlichen Universität studieren. Ich bin in den Schwerpunkten Wissenschaft, die zum Schutz der Umwelt interessiert ist. Es ist seit langem in Fragen der Ökologie und Schutz der Umwelt interessiert. Ab 3 Jahren zu einer internationalen Jugend-Verein angehören, der im Namen des Umweltschutzes, der "Friends of the Earth. Zusammen mit anderen Mitgliedern des Vereins laufen die lokalen Aktionsgruppen und fördern dbamie über die Umwelt. Dazu gehören unter anderem: die Reinigung der umliegenden Wälder oder kostenlosen Ersatz Glühlampen für Energiesparmaßnahmen in den ausgewählten Stadtteilen. Ich entschied mich für das, weil viele uniwerytet von qualifiziertem Lehrpersonal und ein hohes Bildungsniveau zu hören. Troszczenuie über das Schicksal der Erde ist mein Leben Leidenschaft in die Zukunft Ich mag es im Leben nutzen möchten. Ich möchte wissen, ob es eine Möglichkeit, ein Stipendium erhalten. Was sind die Bedingungen, um sie zu bekommen?

Mit freundlichen Grüßen
XYZ
edytowany przez madziussa: 11 mar 2011
...ponieważ napisałam list, ale nie jestem pewna czy jest poprawny.
madziussa, ty tego listu wcale nie napisałaś, lecz przepędziłaś polski tekst toczka w toczkę przez Google i udajesz cwaniaka, który podobno nie jest biegły w poslugiwaniu się językiem. Nienawidzę oszustów. Ty chcesz wiedzieć, czy Gugle to dobrze zrobił, a ne ty.
Napisz ten tekst sama, wtedy możesz u mnie liczyć na wyrozumiałość. Ja Guglego nie poprawiam.
Albo, czekaj na innych "poprawiaczy".
Postaram się go napisać sama będzie trudno, ale ok tylko mam nadzieję, że naprawdę potraktujesz to serio i mi pomożesz nie zdaje matury muszą tylko mieć zaliczenie nie mam zamiaru używać tego języka znam go kiepsko...
Ty masz to potraktować serio. Ja tego nie potrzebuję, lecz ty. A forum - to ryzyko...
celem listu nie moze byc chec podjecia studiow ----- to jest nieprawidlowo wyrazone
Cytat: madziussa
nie zdaje matury muszą tylko mieć zaliczenie nie mam zamiaru używać tego języka znam go kiepsko...

A co kogo to obchodzi. Nie każdy musi mieć maturę, przecież to nie obowiązek.
Cytat: zochama
Ty masz to potraktować serio. Ja tego nie potrzebuję, lecz ty. A forum - to ryzyko...

szczegolnie to
Tekst listu po zmianach solidnych. Może ktoś zerknąć? Uprzejmie proszę

An Hamburg Universität

Ich heiBe Patrycja Wisniewska und komme aus Polen. Ich schreibe, wail ich Umweltschutz an der Unistudieren studieren möochten.
Ich interessiere sich für eine Ökologie von sehr lang. Ich gehöore zu Organisation 'Die Freude der Erde' seit 3 Jahren an. Zusammen mit den anderen Mitglidern füuhre ich die lokalen Aktien Über Umweltschutz durch. Wir sammeln ein Altpapier zusammen und von Zeit zu Zeit wir organisieren auch in dem lokalen Jugendklub Debaten und Discusionen.
Ich will auf dieser Uni studieren, weil er die qualifizieerten LehrkrÄfte und das hohes Niveau des lehrens hat. Ich soll die Hoffnung, dass die Studieren auf dieser Uni helfen mir meine Passion ergründen werden.
Aber I habe eine Frage. Existiert die MÖglichkeit zu ein Stindium bekommen? Welche Bedindungen muss ich ausfäuhren?

Ich warte auf die Anfang.
Mit freudlichen GrüuBen
XYZ
An die Universität Hamburg
Ich heiBe Patrycja Wisniewska und komme aus Polen. Ich schreibe Ihnen/ an Sie, wail weil ich Umweltschutz an der Uni studieren möchte. (ich möchte/ sie möchten)
Ich interessiere sich _____ schon sehr lange für eine Ökologie von sehr lang. Ich gehöre seit drei Jahren der Organisation 'Die Freude der Erde' an. Zusammen mit den anderen Mitgliedern führe ich die lokalen Aktionen Über für den/zum Umweltschutz durch. Wir sammeln ein Altpapier zusammen und von Zeit zu Zeit wir organisieren wir auch Debatten und Diskussionen im lokalen Jugendclub.
Ich will auf dieser I/ihrer Uni studieren, weil er sie (die Uni) die qualifizierte Lehrkräfte/ Dozenten und das ein hohes Niveau des lehrens hat. Ich soll habe die Hoffnung, dass das Studium mein Wissen vertieft. die Studieren auf dieser Uni helfen mir meine Passion ergründen werden.
Aber I habe eine Frage. Gibt es die Möglichkeit ein Stipendium zu bekommen? Welche Bedingungen muss ich erfüllen?
(Ich warte auf die Anfang.? Ich warte auf ihre Antwort? Ich warte darauf endlich mit dem Studium zu beginnen?)
Mit freudlichen GrüBen
XYZ
Jetzt sieht man, das DU es geschrieben hast.
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

»

Pomoc językowa - tłumaczenia