Sprawdzenie: Niepełnosprawność.

Temat przeniesiony do archwium.
Bardzo proszę o sprawdzenie :] Bardzo mi na tym zależy,
Kasia.

Jakie masz zdanie na ten temat? Czy uczniowie niepełnosprawni powinni uczęszczać do szkół nieintegracyjnych czy raczej do specjalnych? Dlaczego (dlaczego nie)? Powiedz.

Es kommt darauf an. Wir müssen zwischen körperlicher und seelischer Behinderung unterscheiden. Ich glaube, dass Schüler mit körperlichen Behinderungen die Regelschule besuchen sollen, weil sie Akzeptirung und bessere Integration brauchen. Aber Schüler mit seelischen Behinderungen die Sonderschule besuchen sollen, weil sie Hilfe benötigen und sie brauchen mehr Geduld und Zeit. Wichtig ist auch, dass diese Schüler besondere Ausbildung für Lehrer erforden. Behinderte Schüler brauchen auch Sonderausrüstung. Ich glaube, dass diese Schüler schlechte fühlen sich können.
Cytat: kinematografiaa
Może będzie tu ktoś, kto pomoze.
Wnioskuje, że na forum nie ma żadnych moderatorów, skoro szerzy sie hamstwo i tacy hejterzy jak wy mają pełne pole do popisu.
No, i jak piszesz hamstwo? Wężykiem Jasiu! Wężykiem!
Świetnie, dziękuję za przypomnienie, że zrobiłam błąd, racja.
Możesz mi sprawdzić ten tekst? Jeśli nie, to dziękuję i proszę opuść ten wątek.
Pomogło?
Sprawdziłem i zaznaczyłem błędne fragmenty tłustą czcionką:
Es kommt darauf an. Wir müssen zwischen körperlicher und seelischer Behinderung unterscheiden. Ich glaube, dass Schüler mit körperlichen Behinderungen die Regelschule besuchen sollen, weil sie Akzeptirung und bessere Integration brauchen. Aber Schüler mit seelischen Behinderungen die Sonderschule besuchen sollen, weil sie Hilfe benötigen und sie brauchen mehr Geduld und Zeit. Wichtig ist auch, dass diese Schüler besondere Ausbildung für Lehrer erforden. Behinderte Schüler brauchen auch Sonderausrüstung. Ich glaube, dass diese Schüler schlechte fühlen sich können.
Świetnie, dziękuję za przypomnienie, że zrobiłam błąd, racja.
Możesz mi sprawdzić ten tekst? Jeśli nie, to dziękuję i proszę opuść ten wątek.
No, i żeby hamstwo dobić, to dodam moje 5 centów.
Zdanie:
Es kommt darauf an.
Należy do tzw. Floskeln.
Heute ist mit einer Floskel eine inhaltsleere Sprachhülse gemeint und wird daher oft abwertend gebraucht.
To tak samo, jakby napisała:
Je nach dem.
Po kiego to zdanie, i co ono ma mówić?
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

»

Brak wkładu własnego

Zostaw uwagę