E-mail do pracodawcy

Temat przeniesiony do archwium.
Witam nazywam sie Gosia i prosze o sprawdzenie tych paru zdan.
Im Oktober ich und meine Mann haben bei A……. in G……. als Kommissionier/in ,Lagermitarbeiter beworben.
Sie haben per E-Mail Einladung für ein Vorstellungsgespräch für uns geschickt (10.10.2013).
Leider bis heute ich hatte nicht Internet und jetzt Sie E-Mail gelesen, weil haben neue
Internetanbieter
Wir sind sehr interessiert dieser Arbeit.
Kennen Sie noch eins mal für ein Vorstellungsgespräch einladen?
zdania są fatalne i bez sensu
niuniel,dziekuje
Ja moze napisze po Polsku o co mi chodzi.
W pazdzierniku z mezem zlozylismy cv do firmy A... w Gelsen jako komisjonerzy ,pracownicy magazynu.
Pan przez maila wyslal nam zaproszenie na rozmowe kwalifikacyjna na 10.10.2013
Niestety do dzisiaj nie mialam internetu bo zmienialismy dostawce i teraz dopiero przeczytalam Pana e-maila.
jestesmy bardzo zainteresowani ta praca.
Czy jest mozliwosc aby Pan jeszcze raz umowil nas na rozmowe.
a jest tu chociaz jedno zdanie dobrze napisane z tych 5 :)
Im Oktober haben mein Mann und ich uns bei A……. in G……. als Kommissionier/in, Lagermitarbeiter beworben. Sie haben uns per E-Mail eine Einladung für ein Vorstellungsgespräch geschickt (10.10.2013). Herzlichen Dank dafür.

Leider hatte ich bis heute wegen Providerwechsel keinen Internetzugang und habe erst jetzt Ihre E-Mail gelesen. Wir sind sehr interessiert an dieser Arbeit.

Würden Sie uns bitte noch einmal zu einem Vorstellungsgespräch einladen?
Ras Sensi,bardzo ciesze sie ze mi pomogles ,dziekuje dziekuje
dziekujesz za te kupe kaczek?
niuniel,dziekuje za dobre checi i czas ,moze w takim razie Ty moglbys chociaz pogrubic to co uwazasz ze jest zle
Cytat: Ras_Sensi
Im Oktober haben mein Mann und ich uns bei A……. in G……. als Kommissionier/in, Lagermitarbeiter beworben. Sie haben uns per E-Mail eine Einladung für ein Vorstellungsgespräch geschickt (10.10.2013). Herzlichen Dank dafür.

Leider hatte ich bis heute wegen Providerwechsel keinen Internetzugang und habe erst jetzt Ihre E-Mail gelesen. Wir sind sehr interessiert an dieser Arbeit.

Würden Sie uns bitte noch einmal zu einem Vorstellungsgespräch einladen?

pogrubione jest źle
:) niesamowity jests, no nic dobranoc
Cytat: ggoochchaa
:) niesamowity jests, no nic dobranoc
Nieprawdopodobne, co?
Najgorsze to, że mamusia nie pozwala Gosi dłużej niż do dziewiątej, bo Gosia z mężem siedzi cały czas na fejsbuku a Ras Putin odrabia bezsensownie lekcje domowe z z majlem do pracodawcy.
niuniel, ja mam 42 lata i juz od dawna nie ucze sie, a szkoda bo pewnie teraz bardziej przykladalabym sie do zadan domowych, ten mail to moja autentyczna zyciowa sytuacja. Niemieckiego ucze sie sama i gdyby nie noz na gardle to pewnie nie zawracalabym tutaj nikomu glowy.A portale spolecznosciowe uwazam za debilizm.Pozdrawiam
niuniel, ja mam 42 lata i jeszcze nic się nie nauczyłaś z "życia"? i juz od dawna nie ucze sie bardzo niedobrze, bo masz tutaj najlepszy serwis do nauki niemca i nie korzystasz z niego, a szkoda bo pewnie teraz bardziej przykladalabym sie do zadan domowych, ten mail to moja autentyczna zyciowa sytuacja Sam E-Mail to nie wszystko. Tak się nie pisze do ewtl. przyszłego pracodawcy! Dlatego też każde zdanie jest do bani! . Niemieckiego ucze sie sama i gdyby nie noz na gardle to pewnie nie zawracalabym tutaj nikomu glowy Bardzo niedobrze. Pozawracałabyś trochę głowę, to i poszłoby lepiej całościowo..A portale spolecznosciowe uwazam za debilizm.Pozdrawiam ot, pogaworzyłaś sobie i tyle...
Rzeczywiscie swietna jest ta str. wlasnie jestem na nauka-budowa zdania, szkoda ze jej wczesniej nie znalazlam. A co do tego maila to poleci tak jak mi go MysteryMan poprawil bo musze juz go wyslac, a po prostu nie mam pojecia jak go inaczej napisac,jasne ze po polsku inaczej bym go napisala. Staralam sie jak najprostrze zdania uzyc,zeby jak najmniej bledow zrobic.
Sehr geehrter Herr XXX, (Szanowny Panie XXX),

mein Mann und ich haben uns im Oktober bei A... in G........ als Kommissionier/in, Lagermitarbeiter/in beworben.
Sie haben uns per E-Mail am 10.10.2013 eine Einladung zum Vorstellungsgespräch geschickt. Leider haben wir diese erst heute gelesen, da wir wegen Providerwechsel die ganze Zeit keinen Internetzugang hatten.
Wir sind sehr an diesen Arbeitsstellen interessiert. Suchen Sie weiterhin Arbeiter für diese Arbeitstellen, und wenn ja, würden Sie uns nochmal zum Vorstellungsgespräch einladen?

Mit freundlichen Grüßen

XXXXXXX
edytowany przez MysteryMan: 11 lis 2013
MysteryMan, wieeelkie dzieki. Kurde teraz jak pracodawca przeczyta tak porzadnie napisanego maila to pomysli ,ze tez tak dobrze gadam a tu zonk, chyba celowo w nim pare bykow zrobie :)
Dzieki jeszcze raz wszystkim za pomoc i motywacje.
MysteryMan, wieeelkie dzieki. Kurde teraz jak pracodawca przeczyta tak porzadnie napisanego maila to pomysli ,ze tez tak dobrze gadam a tu zonk, chyba celowo w nim pare bykow zrobie :)
Dzieki jeszcze raz wszystkim za pomoc i motywacje.
Narób celowo dużo byków, to na pewno was przyjmie i będzie wam płacił 3,20 Euro/godzinę. Jezu, jakie te Polaki są durne!
(mówiłem, że praca domowa do szkoły!)
no nie,nie narobie, spokojnie, to byl zart, no ok moze glupi, a tuta masz dowod ze to nie zadanie

Agentur für Arbeit W......,
Kundennummer: ...
Durchwahl:....
E-Mail:

Datum: 04.10.2013
Frau
Malgorzata ...

Sehr geehrte Frau.......
Sie haben sich für einen Arbeitsplatz als Versandmitarbeiterin bei a...... in G.....beworben.
Daher laden wir Sie zu einem Bewerbertag zur Firma a..... ein
 am : 10.10.2013 um 12:00
 Ort: xxxxxxxxx
(Nähe Kreisverkehr B.....str. / R.....str. / Alte L.....str.)
Bei Anreise mit dem PKW von der rechten Rheinseite beachten Sie bitte die geänderte Ver-kehrsführung im Bereich Büderich. Die B26, Ortsdurchfahrt Büderich, ist gesperrt und der Verkehr wird ab Rheinbrücke Wesel über die neue Umgehungsstrasse auf die B29 umgelei-tet.
Bitte finden Sie sich mindestens 15 Minuten vor Ihrem oben genannten Termin ein.
Sie erhalten die Möglichkeit, an einem Auswahlverfahren mit Eignungstest (schriftlicher Kurztest, evtl. PC-Test, Foto, Kurzinterview) teilzunehmen. Die Dauer der Veranstaltung wird voraussichtlich ca. 3 Stunden betragen, planen Sie bitte Wartezeiten ein und bringen Sie sich ggf. ein Getränk und/oder eine kleine Speise mit.
Mitarbeiter/innen der Firma a.........werden diese Veranstaltung leiten und für Fragen zur Verfügung stehen.
Bitte bringen Sie diese Einladung und Ihren aktuellen Lebenslauf, sowie Ihren gültigen Pass oder Personalausweis zum Bewerbertag mit.
Um einen reibungslosen Ablauf gewährleisten zu können, werden wir Ihre personenbezoge-nen Daten im Vorfeld der Firma a........ übermitteln.
(bitte wenden)
Zur Sicherstellung von Lohnzahlungen im Fall einer möglichen Einstellung, vergewissern Sie sich bitte, dass Sie grundsätzlich über folgende Angaben verfügen:
 Sozialversicherungsnummer
 Mitgliedsbescheinigung der Krankenkasse
 auf Ihrer letzten Lohnsteuerkarte eingetragene Steuermerkmale
 aktuelle Bankverbindung
 Pass oder Personalausweis zur Überprüfung der Identität
Wenn Sie dieser Einladung nicht nachkommen können, unterrichten Sie bitte – soweit noch nicht geschehen – unverzüglich Ihre Agentur für Arbeit bzw. Ihr Jobcenter oder die für Sie zuständige Stelle über die für Sie maßgeblichen Gründe.
Wenn Sie ohne wichtigen Grund dieser Einladung nicht nachkommen, kann dies Rechtsfol-gen mit Auswirkungen auf Ihren Leistungsbezug nach sich ziehen.
Bei der Sicherheitskontrolle legen Sie bitte diese Einladung vor.
Wir wünschen Ihnen viel Erfolg!!!
Ihr gemeinsamer Arbeitgeberservice
der Agentur für Arbeit .... und
des Job Centers des .........
Wie ich sehe, ihr macht ein gefährliches Spiel mit der Agentur für Arbeit. Nicht gut! Mit der Agentur ist nicht zu spaßen. Aber, das ist eure Sache...
Cytat: niuniel
niuniel, ja mam 42 lata i jeszcze nic się nie nauczyłaś z "życia"? i juz od dawna nie ucze sie bardzo niedobrze, bo masz tutaj najlepszy serwis do nauki niemca i nie korzystasz z niego, a szkoda bo pewnie teraz bardziej przykladalabym sie do zadan domowych, ten mail to moja autentyczna zyciowa sytuacja Sam E-Mail to nie wszystko. Tak się nie pisze do ewtl. przyszłego pracodawcy! Dlatego też każde zdanie jest do bani! . Niemieckiego ucze sie sama i gdyby nie noz na gardle to pewnie nie zawracalabym tutaj nikomu glowy Bardzo niedobrze. Pozawracałabyś trochę głowę, to i poszłoby lepiej całościowo..A portale spolecznosciowe uwazam za debilizm.Pozdrawiam ot, pogaworzyłaś sobie i tyle...

Widzę, że szczekasz na każdym wątku. Żałosne, dziecinne i takie... gimnazjalne. Żal mi Ciebie, dziecino.
madza, twoje piardy szkodzą tylko tobie
nie to nie zadne zarty i gra z agencja tylko zycie, wlasnie dostalam odpowiedz na mojego/waszego maila ze mam rozmowe i testy 22
nie to nie zadne zarty i gra z agencja tylko zycie, wlasnie dostalam odpowiedz na mojego/waszego maila ze mam rozmowe i testy 22

gratulacje, ale jak niuniel napisał, nie czas na żarty z agencją, zaostrzyli kryteria i cieżko jest, nie mniej jednak viel Glück!
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

»

Pomoc językowa - Sprawdzenie