Sprawdzenie 3 listów

Temat przeniesiony do archwium.
Witam. Mam do sprawdzenia 3 listy na poniedziałek.
Pierwszy :opisz swoje zainteresowania artystyczne,zrelacjonujesz ciekawe wydarzenie artystyczne w którym brałeś udział, wyrazisz opinię o tym wydarzeniu, zaprosisz kolegę na podobne wydarzenie

Lieber Johannes,
Es tut mir leid, dass ich Dir so lange nicht mehr geschrieben habe.
Ich schreibe, um Sie beschreiben, meine künstlerischen Interessen. Ich liebe es, malarstwo.Od lange Zeit zu malen und ich bewundere Gemälde. Gestern habe ich an der Ausstellung der Malerei.
Die Ausstellung kam zu einer Menge Leute und dauerte den ganzen Tag. Alle genossen ihren Bildern. Ich liebte diese Show. Bilder waren schön.
Pro Monat wird eine weitere Ausstellung. Ich lade Sie zu ihr. Ich hoffe, Sie kommen
Ich freue mich, bald von Dir zu hören.

Drugi:
Opisz swoje zainteresowania filmowe, przedstaw zalety wyjscia do kina, zrelacjonujesz swoje ostatnie wyjscie do kina, zaproponujesz obejrzenie interesującego serialu i uzasadnisz swoją rekomendacją

Lieber Johannes,
Es tut mir leid, dass ich Dir so lange nicht mehr geschrieben habe.


Ich schreibe, um Sie über meine Interessen Filme erzählen. Für eine lange Zeit Ich liebe es, Filme zu sehen. Ich mag die meisten Komödien.
Ich mag ins Kino zu gehen. Sein Vorteil ist, dass Sie einen Film auf der großen Leinwand mit vielen Menschen zu beobachten. Im Kino können Sie auch beobachten die neuesten Filme.
Das letzte Mal war ich im Kino gestern. Ich ging mit meinem Bruder. beobachten amerikanische Filmkomödie. Er war sehr gut und hatte eine gute Zeit.
Meine Lieblings-TV-Serie ist das "House of Cards". Es ist eine große amerikanische politische Reihe. Ich mag es, weil es ist sehr interessant, und die Geschichte sehr interessant.
Ich freue mich, bald von Dir zu hören.

Trzeci:
Poinformuj kolegę o ciekawym artykule który ostatnio czytałeś, zaprezentujesz pisma które często czytasz i uzasadnij swój wybór, opowiesz o stosunku twoich rówieśników do czytania prasy, zapytaj o tematykę poruszaną w czasopismach młodziezowych w Austrii




Lieber Johannes,
Es tut mir leid, dass ich Dir so lange nicht mehr geschrieben habe.
Gestern las ich einen sehr interessanten Artikel in der Zeitung. Es handelte sich um den Sport und Athleten in Österreich.
Meine Lieblingszeitungen sind "Przegląd Sportowy" und "Piłka nożna". Ich mag sie, denn ich liebe den Sport, und Artikel in dieser Papiere sind sehr interessant und durch gute Redaktion erstellt.
Meine Freunde nicht gerne Zeitungen zu lesen. Sie lieber auf dem Web, weil es einfacher und billiger.
Was ist das Hauptthema der österreichischen Zeitungen Jugend? Kann es zu lesen über interessante Dinge?
Ich freue mich, bald von Dir zu hören.
Ich liebe es, malarstwo.Od lange Zeit zu malen und ich bewundere Gemälde. Gestern habe ich an der Ausstellung der Malerei.

Spróbuj najpierw sam siebie poprawić. Napisz te listy najpierw po polsku, a potem je tłumacz. Jeżeli jesteś z kimś na TY to używaj konsekwentnie tej formy. Nie potrzebujesz się nikomu tłumaczyć, że długo nie pisałeś.
edytowany przez Tlumaczjestem: 14 mar 2015
Z tym że ja nigdy nie pisałem nic po niemiecku, sorka od tak wyskoczyła z listami a umiejętności u mnie brak. Niemiecki to dla mnie język bardzo trudny,nauka nie sprawia mi przyjemności a przeciwieństwie do angielskiego i nie zmuszę się aby nauczyć się go na tyle,aby umieć samemu dobrze to napisać. Postaram się poprawić co mogę,ale wiele nie umiem.
Napisz najpierw po polsku, bez zbędnego upiększania i komplikowania. Staraj się ukłać zdania proste, a nie złożone.
Piszę, aby opisać ci moje zainteresowania artystyczne. Uwielbiam malarstwo.Od dawna maluję i podziwiam obrazy. Wczoraj wziąłem udział w wystawie malarskiej.
Na wystawę przyszło dużo osób i trwała cały dzień. Wszystkim podobały się obrazy. Mi bardzo podobała się ta wystawa. Obrazy były piękne. Za miesiąc odbędzie się kolejna wystawa. Zapraszam Cię na nią. Mam nadzieję, że przyjedziesz .

Piszę , aby opowiedzieć ci o moich zainteresowaniach filmowych. Od dawna uwielbiam oglądać filmy. Najbardziej lubię filmy komediowe. Bardzo lubię chodzić do kina. Jego zaletą jest to, że można oglądać film na dużym ekranie z wieloma ludźmi. W kinie można tez oglądać najnowsze filmy. Ostatni raz w kinie byłem wczoraj. Poszedłem z moim bratem. oglądaliśmy amerykański film komediowy. Był bardzo dobry i dobrze się bawiłem. Moim ulubionym serialem jest "House of cards". To doskonały amerykański serial polityczny. Lubię go ponieważ jest bardzo ciekawy, a fabuła bardzo interesująca.

Wczoraj czytałem bardzo ciekawy artykuł w gazecie. Dotyczył on sportu i sportowców w Austrii. Moimi ulubionymi gazetami są "przegląd sportowy" oraz "Piłka nożna". Lubię je, ponieważ uwielbiam sport, a artykuły w tych gazetach są bardzo ciekawe i napisane przez dobrych redaktorów. Moi przyjaciele nie lubią czytac gazet. Wolą czytać w internecie, ponieważ jest to łatwiejsze i tańsze. Jaka jest główna tematyka Austriackich gazet młodzieżowych Czy można tam poczytać o ciekawych sprawach ?
Na poniedziałek ci wystarczy?
Tak,na poniedziałek rano muszę to mieć.
Jutro około 22-ej wstawię je, chyba że ktoś mnie uprzedzi :-))))
Teraz czas na TV.
No okej,dzięki wielkie z góry
Zrobiłem Ci wcześniej, zanim wyjadę, byś nie musiał tak długo czekać. Oto te trzy listy:

Hallo Fritz,
ich schreibe Dir, um Dir von meinem Interesse für Kunst zu erzählen. Ich liebe die Malerei. Seit langem male und bewundere ich Bilder. Gestern war ich auf einer Bilderausstellung. Die Ausstellung war sehr gut besucht und dauerte den ganzen Tag. Allen Besuchern gefielen die Bilder. Mir gefiel die Ausstellung sehr. Die Bilder waren wunderschön. In einem Monat gibt es die nächste Ausstellung. Ich lade Dich hierzu ein. Ich hoffe, dass Du kommst.
Grüße
Dein Freund Leo

Hallo Jürgen,
ich schreibe Dir, um Dir von meinem Interesse für Film zu erzählen. Seit langem liebe ich es, mir Filme anzusehen. Am liebsten mag ich Komödien. Ich gehe sehr gerne ins Kino. Das Gute am Kino ist, dass man sich die Filme auf einer großen Leinwand und zusammen mit vielen Leuten ansieht. Im Kino kann man außerdem die neusten Filme sehen. Das letzte Mal im Kino war ich gestern. Ich war mit meinem Bruder dort. Wir haben uns eine amerikanische Komödie angeschaut. Der Film war sehr gut und ich hatte viel Spaß. Meine Lieblingsserie ist "House of Cards". Es ist eine tolle amerikanische Serie aus dem Politikbereich. Ich mag sie, weil sie sehr spannend und die Handlung sehr interessant ist.
Grüße
Dein Freund Leo

Hallo Herman,
gestern las ich einen sehr interessanten Artikel in der Zeitung. Es ging darin um Sport und Sportler in Österreich. Meine Lieblingszeitschriften sind "Przeglad sportowy" (Sportschau) und "Pilka nozna" (Fußball). Ich mag sie, weil ich Sport liebe und die Artikel in diesen Zeitschriften sehr interessant und journalistisch gut gemacht sind. Meine Freunde mögen keine Zeitschriften. Sie lesen lieber im Internet, weil es einfacher und günstiger ist. Welche sind die Hauptthemen, mit denen sich österreichische Jugendzeitschriften beschäftigen? Gibt es da interessante Inhalte?
Grüße
Dein Freund Leo
michaello - Jak napiszesz zamiast "für" = "an", to będzie do szkoły całkiem wystarczające.
Bardzo dziękuję Ci za to, sam nie potrafiłbym tego tak dobrze napisać
Nie ma za co, chetnie ci pomoglam.
Temat przeniesiony do archwium.