Błagam o pomoc, w przetłumaczeniu.

Temat przeniesiony do archwium.
Cześć Max
Pisze do ciebie ponieważ ostatnio mówiliśmy o naszych ulubionych sportach. Chciałbym ci opowiedzieć o moim. Moim ulubionym sportem jest piłka nożna jest to sport drużynowy, w którym jest dużo adrenaliny i emocji, uwielbiam tą grę ponieważ mogę miło spędzić czas z przyjaciółmi.Koszty uprawiania tego sportu są bardzo tanie. Trzeba kupić sobie jedynie obuwie, i wygodne ubrania. W piłce nożnej zdobyłem spore osiągnięcia miedzy innymi mistrza śląska,Chciałbym cie zachęcić do grania ze mną, można poznać wiele nowych ludzi przy czym dobrze się bawiąc.
Hallo Max,
beim letzten Treffen haben wir über unseren Lieblingssportarten gesprochen. Nun möchte ich dir über meine Lieblingssportart erzählen.
i dalej blablablabla
Hallo Max,
beim letzten Treffen haben wir über unseren Lieblingssportarten gesprochen. Nun möchte ich dir über meine Lieblingssportart erzählen. Mein Lieblingssport ist Fußball ist ein Mannschaftssport, in dem es eine Menge von Adrenalin und die Aufregung, ich liebe dieses Spiel, weil ich Zeit mit Freunden verbringen. Die Kosten für diesen Sport sind sehr billig. Nur müssen ein Schuhwerk und bequeme Kleidung zu kaufen. Die Fußball-Team gewann eine Menge von Leistungen unter anderem ein Meister von Schlesien, würde Ich mag, um das Abspielen der mich zu ermutigen, die Sie viele neue Menschen, die viel Spaß lernen können.
BARDZO Prosze o poprawę błędów, Znając moje umiejętności popełniłem ich dużo z góry dziękuje : )
wir über unseren Lieblingssportarten ???

 »

Pomoc językowa - Sprawdzenie