Prosze o sprawdzenie kilku zdań :)

Temat przeniesiony do archwium.
Napisz co jest wazne dla Ciebie w zyciu?jakie masz plany?Czego sie zas obawiasz?

Dla mnie milosc jest najwazniejsza.Rownie waznymi wartosciami sa rodzina i zdrowie.Chcialabym byc akceptowana przez wszystkich ludzi.w przyszlosci chce studiowac prawo.Dlatego dobre wyksztalcenie i matura sa podstawa.Boje sie jednak ze moje marzenia legna w gruzach i nie osiagne sukcesu.

Fur mich ist Liebe das Wichtigste.Familie ung Gesundheit sind genauso wichtigste Werten.Ich will von allen Leuten akzeptiert werden.Ich mochte in der Zukunft Berechtigung studieren.Darum gute Ausbildung und Arbitur sind das Basis.Ich habe Angst dass meine Traum (legną w gruzach - mze byc tez cos w stylu nie zostana zrealizowane:P) und habe ich nicht Erfolg ausrichten.

Bardzo ladnie prosze o sprawdzenie :* :)
Für mich ist die Liebe das Wichtigste. Familie und Gesundheit sind genauso wichtige Werte. Ich möchte von allen Menschen akzeptiert werden. Ich möchte in der Zukunft Jura studieren. Darum sind eine gute Ausbildung und das Abitur die Basis. Ich habe Angst, dass meine Träume nicht erfüllt werden und ich keinen Erfolg haben werde.

»

Życie, praca, nauka