list, kompletnie nie wiem co pisać :(

Temat przeniesiony do archwium.
Katastrofa, kompletnie nie mam pojęcia jak to napisać nawet po polsku, za trudne to dla mnie :( Napisałam początek, niewiele tylko podpunkt a), troszkę tak głupio prosić o napisanie, ale mimo moich starań, naprawdę nie wiem jak to napisać. Bardzo proszę o poprawienie wstępu i zlitowanie się nade mną, pisząc mi dalszy ciąg, bardzo, bardzo proszę. Nie chcę bardzo wykorzystywać, ale jeśli było by możliwe przetłumaczenie tego co się napisało, bo chciałabym później się tego nauczyć i dobrze zrozumieć. Dziękuję

Napisz list do swojego kolegi z Niemiec na temat życia muzycznego w Polsce. Uwzględnij:
a) Jaką muzykę preferuje przeciętny Polak i czy ty również lubisz taką muzykę, (dlaczego),
b) Czy Polska jest krajem z tradycjami muzycznymi (podaj uzasadnienie) i wymień ośrodki życia muzycznego,
c) Na jakie koncerty chodzą Polacy i jakie są ceny biletów,
d) Opisz swoje wrażenia z ostatniego koncertu oraz wymień swoich ulubionych muzyków.


Liebe Peter,

du hast schnell auf meinen Brie geantwortet. Ich danke dir. Es ist immer nett, wenn man Post bekommt.

Polen hören am liebsten POP Musik an. Ich mag auch sie. Wenn ich POP Musik höre, bekomme ich neue kräfte für den Alltag, beruhige ich mich und bekämpfe auch den Stress. Ich danke, dass Polen das das Land mit Musiktradition.
...
Ich war am Preitag in Koncert. Es war super! ...
(miejscowosc)...,den ...(data)

Hallo Karl

Danke für deine Brief.Die durchschnittliche Leute in Polen am liebsten hören POP musik. Ich mag solche musiktyp, weil er einfach entspannend ist.Polen ist sehr althergebracht wenn geht um Musiktradition.Wenn zum Beispiel Abiball ist, dann jeder klasse verpflichtet ist Polonäse zu tanzen, das ist sehr wunderschön.Die Polen mögen auf Pop konzerte gehen,die Eintrittkarte sind sehr untershiedlich, große konzerte kostet 30zl, dagegen kleine kostet ungefähr 15zl.Ich war neulich auf Konzert von "Piasek" und ich war echt unter Eindruck. Also denn zu meinen am liebsten singer gehören natürlich "Piasek", "Sasha", und "Mandaryna"

Liebe Grüße
...(Twoje imie)

XYZ
--------------------------------------------------------------------------------

Na ja ich lerne auch Deutsch und brauche Große hilfe mit dieser Sprache...hier ist natürlich sehr viel Fähler....:P die 1 Note ganz bestimmt wirst du nicht bekommen ^^ aber das war nur Vorschlag...bitte korrigieren denn meine Fähler...
--------------------------------------------------------------------------------
(miejscowosc)...,den ...(data)

Hallo Karl

Danke für deine Brief.Die durchschnittliche Leute in Polen am liebsten hören POP musik. Ich mag solche musiktyp, weil er einfach entspannend ist.Polen ist sehr althergebracht wenn geht um Musiktradition.Wenn zum Beispiel Abiball ist, dann jeder klasse verpflichtet ist Polonäse zu tanzen, das ist sehr wunderschön.Die Polen mögen auf Pop konzerte gehen,die Eintrittkarte sind sehr untershiedlich, große konzerte kostet 30zl, dagegen kleine kostet ungefähr 15zl.Ich war neulich auf Konzert von "Piasek" und ich war echt unter Eindruck. Also denn zu meinen am liebsten singer gehören natürlich "Piasek", "Sasha", und "Mandaryna"

Liebe Grüße
...(Twoje imie)

XYZ
--------------------------------------------------------------------------------

Na ja ich lerne auch Deutsch und brauche Große hilfe mit dieser Sprache...hier ist natürlich sehr viel Fähler....:P die 1 Note ganz bestimmt wirst du nicht bekommen ^^ aber das war nur Vorschlag...bitte korrigieren denn meine Fähler...
Dziękuje za pomoc, z moim niemieckim nie jest najlepiej... Ale staram sie cos nauczyć, chodz nie bardzo mi to wychodzi, dziekuje jeszcze raz :) bardzo sie ciesze

« 

Życie, praca, nauka

 »

Pomoc językowa - Sprawdzenie