List o modzie :) sprawdzenie :)

Temat przeniesiony do archwium.
Prosze o sprawdzenie :)


Napisz list do swojego kolegi w Niemczech i przedstaw w nim informacje dotyczące twojego stylu ubierania się:
-przedstaw,jakie znaczenie dla ciebie ma moda i modne ubrania
-napisz,jakiego rodzaju odziez nosisz najchetniej,a jaka ci nie odpowiada
-opisz stroj galowy,jaki obowiazuje w twoejej szkole i swoj stosunek do niego
-zapytaj o zasady ubierania sie w niemieckiej szkole i stosunek nauczycieli do uczniowskich strojów.

Liebe Martin,
Ich wiesse dass du neugerig bist:welche Klamotten trage ich am liebsten und welche ist mein Stil.Die Jugendliche in Polen sorgt fur am neuersten Trendy, ahnlich ist mit mir.Ich will modern sein und ich mochte in meine Kleidung vor alle gut sich fuhlen.Die Mode ist fur mich sehr wichtig.Ich mag eine Jeanshose,eine sportliche Bluse und einen bunten Top tragen.Manchmal ziehe ich eine kurze Rock an aber damals fuhle sich ungeschickt.Der Mensch zeigt sein Charakter uber die Kleidung welche tragt deshalb ich mag nicht eine schwarze sachen.Meinst du so wie ich?
In Schule muss ich an besonders Gelegenheite eine weisse Bluse und eine dunkele Rock kleiden.Das gefaalt mir nicht aber diese einige Feierlichkeite kann ich aushalten.Wie ist bei Dich in deutsche Schule?Welche Verhaltnis deine Lehrer auf Stil eine Anziehung der Schulern?
Ich warte auf deine Antwort!
Krystyna.

Chodziło mi o:

Drogi Martinie,
Wiem ze jestes ciekaw jakie ciuchy najchetniej nosze i jaki jest moj styl ubierania sie.Mlodziez w Polsce troszczy sie o najnowsze trendyw modzie, podobnie jest ze mna.Che byc nowoczesna i chcialabym zebym w moich ciuchach czula sie przede wszytskim dobrze.Moda jest dla mnie bardzo wazna.
Lubie nosic jeansowe sponie,sportowe bluzki i kolorowe topy.Czasami ubieram sie w krotkie spodniczki ale wtedy czuje sie niezrecznie.
Czlowiek pokazuje sowj charakter prze ciuchy ktore nosi dlatego nie lubie czarnych rzeczy.Uwazasz tak samo jak ja?
W szkole na specjalne okazje musze nosicbiala bluzke i ciemna spodniczke.Niepodoba mi sie to ale te kilka uroczystosci moge wytrzymac.Jak jest u Ciebie w niemieckiej szkole? Jaki stosunek maja twoi nauczyciele do stylu ubierania sie uczniów?
Czekam na twoja odpowiedz!
Krystyna.


Prosze jeszcze raz o sprawdzenie :)
Lieber Martin,

Ich weiß, dass du neugierig bist, welche Klamotten ich am liebsten trage und welches mein Stil ist. Die Jugendlichen in Polen gehen mit den neuesten Trends, ähnlich ist mit mir. Ich will modern sein und ich möchte mich in meiner Kleidung vor allem wohl fühlen. Die Mode ist für mich sehr wichtig. Ich trage gern Jeans, eine sportliche Bluse und ein buntes Top. Manchmal ziehe ich einen kurzen Rock an, aber dann fühle ich mich unwohl. Der Mensch zeigt sein Charakter auch durch die Kleidung, die er trägt, deshalb mag ich keine schwarzen Sachen. Denkst du auch so?

In der Schule muss ich zu besonderen Gelegenheiten eine weiße Bluse und einen dunklen Rock anziehen. Das gefällt mir nicht, aber diese wenigen Feierlichkeiten kann ich aushalten. Wie ist es bei dir in der deutschen Schule? Was denken deine Lehrer zum Kleidungsstil der Schüler?

Ich warte auf deine Antwort!
Krystyna

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

 »

Pomoc językowa - Sprawdzenie