LIST DO PRZETŁUMACZENIA! BAARDZOO PILNEE !

Temat przeniesiony do archwium.
Cześć Jadzia :)
Dziękuję za Twój list :) Cieszę się że do mnie zwróciłaś się z prośbą o opinię :) Bardzo podobają mi się kolczyki i tatuaże :) Jest to bardzo modne, oryginalne i ciekawie wygląda :) Z drugiej strony robiąc tatuaż zostaje on na ciele na całe życie... Więc zanim się zdecydujesz to dobrze się zastanów :) Ja mam kilka kolczyków i tatuaży :) Wcale nie żałuję że się na to zdecydowałam :) Moi znajomi też mają kolczyki i bardzo mi się to podoba :) Jeśli jesteś bardzo zainteresowana to możesz iść do salonu tatuaży i piercingu, a tam wszystkiego się dowiesz dokładniej :) Jeśli postanowisz zrobić sobie tatuaż lub kolczyka to mam nadzieję że napiszesz mi o tym :) Pozdrawiam :)
Hej Jadzia.
Danke für deinen Brief. Ich freue mich, dass du dich mit der Bitte um meine Meinung an mich gewandt hast. Ohrringe und Tattoos gefallen mir sehr. Sie sind ein sehr modischer, origineller und interessanter Anblick. Andererseits bleibt ein Tattoo das ganze Leben auf dem Körper.. Also, bevor du dich dazu entschliesst, überleg es dir gut. Ich habe einige Ohrringe und Tattoos. Ich bereue es überhaupt nicht, dass ich mich dazu entschlossen habe. Meine Bekannten haben auch Ohrringe und das gefällt mir sehr. Wenn du dich sehr dafür interessierst, kannst du in ein Tattoo- und Piercingstudio gehen, dort kannst du dich über alles genau erkundigen. Wenn du dich dazu entschliesst, dir ein Tattoo oder Ohrring machen zu lassen, hoffe ich, dass du mir davon berichtest. Liebe Grüsse
Hej ??????

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

»

Pomoc językowa - tłumaczenia